Audi ima novog kandidata u C segmentu, četvrtu generaciju modela A3 Sportback
Četvrti Audi A3 Sportback sa sobom, očekivano, donosi evolutivan dizajn karoserije, a znatno veće promjene vidljive su u putničkoj kabini koja je obložena vrhunskim materijalima zbog kojih se A3 (pored ostalog) svrstava u premium C segment.
Odustajanjem od trovratne verzije, što je rezultat slabe potražnje, novi A3 Sportback za sada ostaje jedina karoserijska verzija, a uskoro će joj se pridružiti i novi A3 u klasičnoj trovolumenskoj formi.
Do tada, novi Sportback je nešto širi i tri centimetra duži od prethodnika, a međuosovinsko rastojanje se nije mijenjalo. Prtljažnik je u najgorem slučaju spreman da "proguta" 380 litara, a s preklopljenim naslonima zadnjih sjedišta zapremina raste na 1.200 litara.
S osnovnim paketom opreme automobil će "voziti" na 16-inčnim točkovima, a u Audiju će kupcima uz doplatu ponuditi i točkove čiji prečnik ide do 19 inča. U opciji su i ovjesi koji u prvom slučaju podnicu primiču tlu za 10, a u drugom za 15 milimetara.
Veličina digitalne instrumentne table u skupljim paketima opreme iznosi 12,3 inča, a tu je i novi centralno smješten 10,1-inčni display multimedijalnog sistema.
Na početku ponude turbobenzinskih motora za A3 Sportback je grupacijski litarski trocilindarski motor sa 110 KS, a slijedi ga 1,5-litarski motor (150 KS) koji će se nuditi i u kombinaciji s blagom hibridnom tehnologijom. Ljubitelji dizela i ovaj put mogu računati na dvolitarski četverocilindarski TDI motor koji u slabijem izdanju nudi 116, a u snažnijem 150 KS. Hibridni plug in model pokreće kombinacija 1,4-litarskog turbobenzinskog motora i elektromotora. Pored 6-stepenog ručnog mjenjača u opciji je i 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.
A3 Sportback za sada će se nuditi samo s pogonom preko prednje osovine, a u pripremi su i varijante s integralnim pogonom (quattro) koje će sa sobom donijeti i znatno snažnije motore koji se tradicionalno kriju iza oznaka S3 i RS3.