Pola godine nakon predstavljanja redizajniranog izdanja kompaktnog sportskog modela TT u Audiju su sličan tretman primijenili i na najsnažnijoj verziji TT-a s kojom stiže oznaka RS, a u Ingolstadtu su, pored ostalog, Coupe i Roadster počastili novim prednjim odbojnikom na kojem su sada veći otvori za ulazak zraka.
Iza crne saćaste maske kriju se kapacitetniji hladnjaci, prednji spojler podsjeća na rješenja koja u Audiju koriste na trkaćim automobilima, a redizajniran je i fiksni zadnji spojler. TT RS standardno se isporučuje s LED svjetlima, a kupcima se uz doplatu nude prednja Matrix LED svjetla i zadnja OLED svjetla. U opciji je i ovjes s adaptivnim amortizerima.
Među osam ponuđenih boja karoserije je i posebna zelena boja (Kyalami) koja se nudi samo uz TT RS koji i dalje pokreće višestruko nagrađen 2,5-litarski 5-cilindarski turbobenzinski motor koji raspolaže s 400 KS i 480 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Prijenos snage na obje osovine (quattro) obavlja se posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača, a potencijal motora dovoljan je da TT RS od 0 do 100 km/h stigne za 3,7 sekundi i (bez elektronskog limitatora) razvije 280 km/h.
Audi narudžbe za TT RS Coupe i TT RS Roadster počinje primati od sutra. Osnovna cijena za Coupe verziju u Njemačkoj iznosi 67.700 eura, a ljubitelji Roadstera trebaju izdvojiti dodatnih 2.800 eura.