A4 Sportback, rival drugim premium subkompaktnim hatchback modelima kao što su BMW Serija 1 i Mercedes-Benz A-Klasa, dobio je značajna poboljšanja, osvježeni dizajn, unaprijeđenu unutrašnjost kao i plug-in hibridni pogon. Ovaj model je namijenjen onima koji žele praktičan i ekonomičan hatchback i koji razmišljaju o održivosti. Nova plug-in hibridna pogonska opcija se očekuje i u ponudi A3 limuzine.
Novi Audi A3 40 TFSI e pokreće poznati 1,4-litarski četverocilindrični turbobenzivac koji razvija 148 KS i koji je uparen sa električnim motorom od 80 kW, a kombinovana snaga iznosi 210 KS i 350 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na prednje točkove preko 6-stepenog S tronic automatskog mjenjača koji je lakši nego prije.
Prisustvo baterije ne smanjuje previše zapreminu prtljažnika, tek za 100 litara, tako da za prtljag preostaje najmanje 280 litara zapremine.
Plug-in hibrid od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,6 sekundi prije nego dostigne maksimalnih 227 km/h. Korištenjem samo električnog pogona automobil može preći 66 km. Baterija se napuni za nešto više od četiri sata.
Dizajn je inspirisan modelom Q3, tako da je A3 Sporback dobio širu rešetku hladnjaka, redizajnirana prednja svjetla, poklopac motora i usisnike zraka, a promijenjen je i dizajn stražnjih svjetala i branika. Novi A3 je nešto širi i duži, tako da izgleda više sportski. Specijalno dizajnirane 16-inčne felge od legura su dio standardne opreme, a opciono je moguće dobiti 17 i 18-inčni set.
Audijeva LED svjetla su također standardna, a uz doplatu su dostupna i matrix LED svjetla. Standardna oprema uključuje digitalni klaster, kožom presvučeni multifunkcionalni upravljač te dvozonski automatski klima uređaj. Opciono je moguće dobiti 12,3-inčni klaster kao i head-up ekran. Kao što je slučaj s drugim verzijama novog modela A3, može se očekivati integrisani infotainment ekran, novi paneli za funkcije klima uređaja i dugmad, kao i novi rotirajući kontroler infotainment sistema.
Audijev Car-to-X softver je zadužen za komunikaciju koja se odnosi na saobraćajne znakove, infrastrukturu i druge Audijeve automobile, a sve kako bi u realnom vremenu pružio informacije o vožnji i parkingu. Ovaj sistem neće biti u funkciji na samom početku prodaje. Isporuke vozila se očekuju do kraja godine.