Q8 E-Tron odlikuje poboljšani dizajn koji uključuje novi "nos", prednja rešetka sada ima samozatvarajući sistem, a prednja svjetla dolaze s novim svjetlosnim potpisom. Također, dijelovi prednje rešetke su osvijetljeni.
Audi je promijenio i spojlere podvozja. U slučaju standardnog modela Q8 E-Tron su oni nešto veći, dok Q8 Sportback E-Tron ima ove aerodinamične elemente naprijed i nazad. SQ8 E-Tron ih pak ima samo nazad.
U poređenju s modelom E-Tron, Q8 E-Tron ima koeficijent otpora zraka od 0,27, a Sportback 0,24. To je poboljšanje u odnosu na prethodnih 0,28 i 0,26.
Q8 E-Tron je dostupan s dvije baterije i tri pogonske opcije.
Q8 50 E-Tron i Sportback imaju motor na obje osovine, a ukupna isporučena snaga iznosi 335 KS u Boost modu te 664 Nm obrtnog momenta. Kapacitet baterije iznosi 89 kWh, a domet 491 km za "kutijastu" verziju, odnosno 505 km za Sportback.
Q8 55 E-Tron i Sportback razvijaju 402 KS u Boost modu i 664 Nm obrtnog momenta, a koriste bateriju kapaciteta 104 kWh koja im omogućava domet od 582, odnosno 600 km.
SQ8 E-Tron i Sportback imaju po tri električna motora, jedan na prednjoj i dva na stražnjoj osovini. Oni ukupno isporučuju 496 KS i 973 Nm obrtnog momenta, a koriste bateriju kapaciteta 104 kWh. Ovisno o karoserijskoj izvedbi, domet iznosi 494 i 512 km.
Kada je riječ o performansama Q8 50 E-Tron od 0 do 100 km/h ubrzava za 6 sekundi, Q8 55 E-Tron za 5,6, a SQ8 E-Tron za 4,5 sekundi.
Maksimalna ograničena brzina modela 50 i 55 iznosi 200, a u slučaju modela SQ8 210 km/h.
Q8 50 E-Tron podržava punjenje snage 150 kW pomoću DC brzog punjača, dok Q8 55 E-Tron i SQ8 E-Tron mogu podržati i 170 kW. U slučaju 170 kW punjenja period od 20 minuta je dovoljan za prelazak novih 420 km.
Standardno, SUV-ovi se mogu puniti i putem 11 kW AC punjača, dok su 22 kW opcija.
Q8 E-Tron ima zračni ovjes te ovisno o situaciji može prilagođavati visinu u rasponu od 76 mm. Audi je unaprijedio i upravljač koji brže reaguje prilikom okretanja.
Unutrašnjost je opremljena s nekoliko ekrana, ispred vozača je digitalni instrument klaster, na centralnoj konzoli je 10,1-inčni ekran infotainment sistema, a tu je i 8,6-inčni ekran za kontrolu klima uređaja, grijanja i ventilacije. HUD display je dostupan opciono. Na tržištima gdje je to dozvoljeno moguće je dobiti kamere umjesto retrovizora, a ekrani povezani s njima su na obje strane kabine.
Također, SUV posjeduje otvarajući panoramski stakleni krov, dvozonski klima uređaj je standardan, ali kupci mogu doplatiti za četverozonski. Funkcija masaže u prednjim sjedištima je također opcija.
Q8 E-Tron u Evropi i SAD-u ima certifikat za karbonsku neutralnost. U proizvodnji unutrašnjosti su korišteni reciklirani materijali za izolaciju i tapacirung, dok je dekoracija iznad ekrana na centralnoj konzoli djelomično napravljena od PET boca.
Paket pomoćnih sistema za vozača uključuje novi sistem daljinskog parkiranja. Ovom tehnologijom je moguće upravljati putem mobitela bez potrebe da vozač bude u automobilu.
Prodaja u Evropi počinje u februaru 2023. godine, a osnovna cijena u Njemačkoj iznosit će 74.400 eura.