Atraktivni hatchback i sedan izgledaju agresivnije zahvaljujući većim usisnicima zraka i četiri završetka izduvnih cijevi, što su karakteristike svih Audijevom S oznakom.
U srcu oba S3 modela je dobro poznati i dokazani 2,0-litarski motor s turbopunjačem koji razvija 306 KS i 400 Nm uparen sa S Tronic mjenjačem i Quattro pogonom na sva četiri točka. Bez obzira na karoserijsku izvedbu, S3 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekundi te dostiže maksimalnu elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h.
U poređenju sa standarnim A3 modelom, S verzija je za 15 mm bliža cesti, a dolazi sa 18-inčnim felgama od legura. Opciono je moguće dobiti 19-inčni set, a opcija su i matrix LED svjetla s 15 individualnih LED segmenata. Kupci mogu naručiti novi S3 Sportback i S3 Sedan sa S Sport ovjesom za bolju udobnost tokom "normalne" vožnje, ali i povećanje agilnosti u slučaju brže vožnje.
Kao i eksterijer, tako i unutrašnjost predstavlja suptilno poboljšanje u odnosu na A3 sa S Line paketom opreme. Najuočljivija promjena su sportska sjedišta s boljim bočnim potporama, a presvučena su uglavnom materijalom napravljenim od recikliranih plastičnih flaša. Mala ručica mjenjača je debitovala na standardnom modelu A3, a upravljač s ravnim donim dijelom i perforiranom kožom je ekskluzivan za S3.
U Evropi će S3 biti dostupan s 10,25-inčnim digitalnim klasterom, dok će 12,3-inčni Virtual Cockpit koštati više. Tu je i 10,1-inčni ekran MMI infotainment sistema koji sada nudi više funkcija i značajno je brži.
Prodaja počinje krajem augusta, a isporuke se očekuju u oktobru. Sportback u Njemačkoj košta 46.302 eura, dok je Sedan nešto skuplji sa cijenom od 47.179 eura.
Najbolje opremljeni Edition One se nudi u Python žutoj boji za hatchback, odnosno Tango Red za sedan sa 19-inčnim felgama, crnim ukrasima i sjedištima presvučenim Nappa kožom.