Ovdje se ne radi samo o žutoj Imola boji, nego i o poboljšanjima ispod haube. Ekspreti u RS odjelu su omogućili više snage za 2,9-litarski V6 twin-turbo motor, koji sada razvija 470 KS, odnosno 20 KS više nego ranije. Obrtni moment je ostao nepromijenjen i iznosi 600 Nm. Dodatna snaga se odrazila i na performanse, tako da automobil sada ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi, odnosno 0,4 sekunde prije nego standardni model, kao i 0,2 sekunde prije u odnosu na RS4 Avant Competition. Pored toga, dostiže maksimalnu brzinu od 300 km/h.
Za zaustavljanje se brinu standardne keramičke kočnice, a specijalni RS4 Avant je dobio i RS sportski izduvni sistem s mat crnim ovalnim završecima izduvnih cijevi, koji omogućava još bolji zvuk.
Također, zahvaljujući krućem ovjesu, specijalni model je za 10 mm niži u odnosu na standardni RS4 Avant. Iz Audija kažu da su modificirali softver osmostepenog automatskog mjenjača s pretvaračem obrtnog momenta, kako bi promjene stepena prijenosa bile još brže. Ova verzija ima kruća ramena i povećanje negativnog nagiba na prednjoj osovini za dva stepena u svrhu boljeg prijanjanja.
RS4 Avant je dobio 20-inčne kovane felge posuđene od modela RS4 Avant Competition, na kojim su Pirelli P Zero gume. Uz automobil ide i drugi set ekskluzivnih 20-inčnih mat crnih felgi s P Zero Trofeo RS polu-slick gumama. Također, tu je i par rukavica namijenjenih vožnji na stazi.
Audi prodaje RS4 Avant edition 25 years samo u Evropi, gdje će kupcima biti na raspolaganju svega 250 primjeraka, a narudžbe se primaju od juna.
Ukoliko se nekom ne sviđa Imola žuta boja, Audi je spreman lakirati automobil u Nardo sivu ili Mythos crnu boju.
Poželjni snažni karavan košta 142.905 eura.