Audi je objavio prve fotografije i detalje kompaktnog modela visokih performansi, koje prikazuju hatchback i sedan karoserijske izvedbe prekrivene tipičnom Audi Sport livrejom. Ono što je posebno zanimljivo jeste činjenica da donosi iznenađujuće mnogo mehaničih promjena iako je riječ tek o obnovljenom modelu.
Kada je riječ o izgledu, tu su novi prednji branik, redizajnirana maska i repozicionirani logtip, a S3 je dobio i nešto drugačija prednja svjetla. Nazad je također novi branik s ugaonim reflektorima, koji su smješteni u udubljenje koje oponaša ventilancijski otvor. Također, nazad su nova svjetla, a S3 posjeduje i agresivniji difuzor te Akrapovič izduvni sistem.
U srcu "novog" modela S3 je poboljšana i snažnija verzija poznatog 2,0-litarskog četverocilindričnog TFSI turbobenzinca, koji sada razvija 333 KS i 420 Nm obrtnog momenta, što je povećanje za 23 KS i 20 Nm. Zahvaljujući dodatnom obrtnom momentu, S3 ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,7 sekundi te dostiže maksimalnu elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h.
Motor je uparen s također poboljšanim sedmostepenim S tronic mjenjačem, koji ima bolju reakciju, odnosno,vrijeme potrebno za promjenu stepena prijenosa pri punom opterećenju je "prepolovljeno" u odnosu na prethodnu verziju. Važan novitet je stražnji razdjelnik obrtnog momenta, koji je naslijeđen od modela RS3.
Iako nema namjenski drift mod, novi hardver bi trebao učiniti S3 još boljim za vožnju kada se silovito "baci" u zavoj. Vozači će se vjerovatno osjećati sigurnije za upravljačem zahvaljujući poboljšanom prijanjanju postignutom optimalnom isporukom obrtnog momenta između dva stražnja točka.
Veću snagu prate i moćnije kočnice, tako da je Audi za obnovljeni S3 ugradio veće kočnice na prednjoj osovini. Riječ je o 18-inčnim čeličnim diskovima prečnika 357 mm, koji su deblji za 4 mm. Na prednjim diskovima su nova kočiona kliješta s dva klipa, kao i veće disk pločice u svrhu veće površine trenja. Audi je srađivao s Falkenom na novom setu guma dimenzija 235/35, koje su montirane na 19-inčne felge.
Osim boljih kočnica, prednja osovina je dobila i novi ležaj na MacPherson podupiraču, kao i kruća ramena. Unaprijeđen je i progresivni sistem upravljanja, a tu su i posebno podešeni amortizeri, rako da je S3 sada "oštriji" nego ikad ranije.
Više informacija se očekuje kasnije ove godine, kada će Audi predstaviti cijelu poboljšanu A3 porodicu. Ponuda motora bi trebala biti ista kao kod obnovljenog Volkswagenovog Golfa.
Audi radi i na obnovljenom modelu S3, a očekuje se više snage od petocilindričnog motora i to bez oslanjanja na elektrifikaciju.