Glavni naglasak u futurističkom izložbenom prostoru Audija bio je na modelu S4, koji je odmah demonstrirao ono najbolje od novog A4. Tako je S4 predstavio i V6 3,0 TFSI motor koji proizvodi 354 KS i 500 Nm momenta. Ovaj motor ima više snage od prethodnika dok je u isto vrijeme znatno lakši i ima manju potrošnju goriva.
Novi TFSI je uvezan sa novim osam-stepenim tiptronic mjenjačem koji vrši vrlo promjene stepeni prenosa, što na kraju potvrđuje i ubrzanje od 0 do 100 km/h koje traje svega 4,7 sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h, a u prosjeku troši 7,4 l/100 km.
Kako se i očekuje od S modela on snagu prenosi na sve točkove preko quattro pogona koji je potpomognut samoblokirajućim diferencijalom. Zavisno o situaciji, quattro pogon na S4 može poslati do 70% snage na prednju osovinu ili do 85% na zadnje točkove, kako bi se pružila optimalna trakcija bez obzira na uslove na cesti i brzinu automobila.
S4 je 23 mm niži od standardnog A4 i dolazi na 18-inčnim točkovima, dok su na listi opcija i 19-inčni naplaci.
Standarni A4 koji svakako zanima širi krug publike napravio je pravu gužvu, pa iako "zli jezici" kažu kako se ovdje radi samo o redizajnu B8 generacije, Audijev novi A4 porastao je u svim pravcima. Njegova ukupna dužina sada je 4,73 metra, širina 1,84 i visina 1,43 metra, što znači da je 25 milimetara duži i 16 milimetara širi od prethodnika. Za udobnost putnika najznačajnija vijest trebalo bi biti povećanje međuosovinskog rastojanja 12 milimetara, pa sada iznosi 2,82 metara. Također je smanjena i vrijednost otpora zraka, što će se pozitivno odraziti u potrošnji goriva.
Bez obzira na povećane dimenzije, Audi A4 (B9) lakši je 120 kilograma, pa tako masa osnovnog modela sa 1,4-litarskim TFSI motorom sada iznosi 1.320 kilograma. Prtljažnik karavanskog Audija A4 Avant sada sa zadnjim sjedištima u funkciji može "progutati" 505 litara, što je 15 litara više u odnosu na prethodnika. Obaranjem naslona zadnjih sjedišta prtljažni prostor može se povećati do 1.510 litara.
Putnicima na zadnjim sjedištima prostrana unutrašnjost nudi 23 milimetra više prostora u predjelu nogu, a vozač i njegov saputnik dobili su par potpuno novih anatomskih sjedišta. Unutrašnje ambijentalno LED osvjetljenje raspoloživo je u 30 različitih boja, a opciona 12,3-inčna digitalna instrumentna tabla "posuđena" je iz modela TT i Q7. Vrhunskim multimedijalnim sistemom upravlja se preko 8,3-inčnog displeja u formi tableta, a za putnike na zadnjim sjedištima tu je zaseban multimedijalni sistem uz koji stižu dva 10,1-inčna displeja. Na povelikom spisku opcione opreme je i Bang & Olufsen audiosistem.
Novi Audi A4 i A4 Avant nudit će se uz nekoliko benzinskih i dizelskih motora. Osnovni benzinski motor je 1.4 TFSI koji uz turbo-punjač nudi 150 KS i 250 Nm najvećeg obrtnog momenta. Dvolitarski TFSI turbo-benzinski motor može se dobiti sa 190 KS i 320 Nm ili 252 KS i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta. Dizelska ponuda počinje motorom 2.0 TDI koji u osnovnoj verziji isporučuje 150 KS i 320 Nm obrtnog momenta, a tu je i snažniji 2.0 TDI sa 190 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta. Dvije specifikacije nude se i uz motor 3.0 TDI: 218 KS i 400 Nm ili 272 KS i 600 Nm.
Dugo očekivani e-tron quattro zasjao u Frankfurtu
"Audi će predstaviti potpuno električni, luksuzni SUV početkom 2018. godine", izjavio dr Ulrich Hackenberg, član Upravnog odbora Audijevog tehničkog razvoja tokom premijere u Frankfurtu. "Koncept Audi e-tron quattro daje konkretnu najavu kako će on izgledati i kakvu će tehnologiju imati."
Koncept ima tri elektromotora - jedan pokreće prednju osovinu, dok druga dva pokreću zadnje točkove. Stalna ukupna snaga 435 KS, dok vozač može povećati tu snagu na 503 KS i 800 Nm kratkotrjano, na primjer prilikom pretjecanja.
Ovaj Audijev crossover budućnosti iz mirovanja do 100 km/h ubrza za samo 4,6 sekundi, dostižući elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 210 km/h.
Litijum-ionska baterija koja je ugrađena u podnicu omogućava autonomiju od 500 kilometara, a može se puniti putem punjača sa izmjeničnom ili neizmjeničnom strujom. Tako je moguće napuniti bateriju za samo 50 minuta. Nudeći i alternativu koncept je demonstrirao tehnologiju bežičnog punjenja za beskontaktno indukcijsko punjenje.