Iako su i Serija 7 i novi X1 ranije predstavljeni, u suštini ovo im je prvi zvanični javni nastup, pa ne čudi veliko interesovanje koje su u Frankfurtu izazvala ova dva velika noviteta iz Bavarske.
Uz ova dva modela BMW je predstavio i takmičarski model M6 GT3, a njime će se moći trkati svi oni koji su spremni izdvojiti 379.000 eura. Uporedo sa trkaćom verzijom BMW je predstavio i M6 Coupe Competition Package. To je posebno dorađeni M6 za koji se može odabrati posebna boja karoserije, jedan od paketa raznih sportskih dodataka kojima cijena počinje od 17,700 eura.
Sudeći po reakcijama posjetilaca zvijezda je novi X1, a koji se u odnosu na prethodnika izvana suštinski razlikuje po novim odbojnicima i znatno većim otvorima maske hladnjaka, a tu su i nova kućišta svjetala koja su opremljena LED tehnologijom. U duhu crossovera koji bi se s vremena na vrijeme trebao suočiti i sa lošim podlogama pod točkovima, karoserija je opremljena nekolicinom plastičnih zaštitnih komponenti. Uz minimalno snižavanje visine krova u zadnjem dijelu, novi X1 dobio je i spojler na vratima prtljažnika.
Uz nekolicinu najmodernijih sigurnosnih sistema, početna ponuda motora za novi X1 zasnovana je na pet mogućih dvolitarskih četverocilindarskih opcija. Najslabiji dvolitarski dizelski motor nudi 150 KS i 330 Nm najvećeg obrtnog momenta. Slijedi ga dizel koji iz iste radne zapremine nudi 190 KS i 400 Nm, a na vrhu dizelske ponude je opcija sa 231 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta. Slabiji benzinski motor nudi 192 KS i 280 Nm, dok snažnija varijanta isporučuje 231 KS i 350 Nm najvećeg obrtnog momenta. Ponuda motora za X1 uskoro bi mogla biti proširena uvođenjem dvije 1,5-litarske trocilindarske verzije: dizelski X1 sDrive16d sa 116 KS i benzinski X1 sDrive18i sa 136 KS.
U ovisnosti o izabranom motoru, X1 će se moći dobiti s novim 6-stepenim ručnim ili 8-stepenim automatskim mjenjačem. Uz osnovne pakete opreme i slabije motorne opcije X1 će se isporučivati s pogonom preko prednje osovine, dok će se pogon preko obje osovine nuditi uz doplatu, odnosno standardno uz skuplje pakete opreme. Prodaja BMW-a X1 u Njemačkoj počinje u oktobru.
Serija 7 u Frankfurtu najviše je plijenila pažnju svojim raznovrsnim inovacijama, pa su svi željeli barem kratko sjesti i isprobati komande pokretom ili pametni ključ.
Kako god, novi najveći BMW-ov model sada će biti prepoznatljiv po uvećanim tradicionalnim "bubrezima" koji mogu biti okruženi standardnim LED svjetlima ili opcionim Laserlight svjetlima. Svjetla za maglu također koriste LED tehnologiju.
Pored nekolicine hromiranih detalja na karoseriji, novu „Sedmicu“ karakterišu nova kućišta zadnjih svjetala, a kupcima će se ponuditi nekolicina aluminijskih felgi u rasponu od 17 do 21 inča.
Kao i do sada, BMW će Seriju 7 nuditi sa standardnim i produženim međuosovinskim rastojanjem. U posljednjem slučaju automobil je duži 14 centimetara, a putnicima na zadnjim sjedištima ponuđen je raskošan prostor u predjelu nogu. Govoreći o unutrašnjosti, automobil će se standardno nuditi uz Dakota ili Nappa kožne obloge među kojima će se naći mjesta za detalje od drveta i aluminija.