"Nema potrebe baviti se razvojem takvih automatskih mjenjača, jer je njihov ukupan učinak apsolutno neznatan“, izjavio je Klaus Frolich, prvi čovjek BMW-a kada se radi o razvoju manjih i srednjih modela.
U nastavku je rekao da su takvi mjenjači osjetno kompleksniji, teži i skuplji, tako da definitivno nema potrebe imati automatski mjenjač koji ima više od 8 stepeni prenosa.
Frolich je također naglasio kako je prosječna potrošnja goriva uz 8-stepeni mjenjač, u odnosu na 6-stepenu varijantu, niža za oko 7 do 8 posto, ali se dodatnim stepenima prenosa ona više ne može smanjiti.
U BMW-u su naglasili da neće odustati od ručnih mjenjača koje će nuditi u standardnim, ali i u modelima sa M oznakom. Ručni mjenjač nudit će se i uz BMW M5 koji je namijenjen sjevernoameričkom tržištu, bez obzira što će ga tražiti samo 10 posto tamošnjih kupaca.
Nevezano za mjenjače, iako misli da je u pitanju nešto veći vremenski period, Frolich se složio s Audijevim izvršnim direktorom Rupertom Stadlerom koji je nedavno izjavio da će u narednih deset godina trocilindarski motori biti standardna ponuda u velikim automobilima, što je u ovom trenutku prilično nezamislivo.