Noviteti
170

BMW objavio detalje i fotografije nove Serije 5

Klix.ba
Kompanija BMW je konačno otkrila izgled sedme generacije Serije 5 nakon niza fotografija koje su "procurile na internet". Međutim, luksuzni sedan donosi mnogo više od novog izgleda.

U konstrukciji automobila korišten je čelik visoke čvrtsoće, aluminij i magnezij, tako da je nova Serija 5 od prethodne lakša za 100 kg. Dizajneri nisu znatno promijenili dizajn nove generacije, a najveće promjene su primijetne na prednjem dijelu gdje zbog novih farova nos automobila izgleda šire. Bubrežasta rešetka hladnjaka se može zatvoriti kada je potrebna bolja aerodinamika.

Kupci koji žele više stila mogu odabrati M Sport paket opreme koji donosi veće usisnike zraka na prednjoj masci, nove dodatke za pragove, nešto drugačiji stražnji branik, završetke izduvnih cijevi u obliku pravougaonika, a niži ovjes i 19-inčni naplaci daju automobilu sportski izgled.

Novi model je duži za 1,2 inča u odnosu na prošlogodišnji, a međuosovinsko rastojanje je povećano za 0,2 inča. To je rezultiralo povećanjem prostora za 1,2 inča za putnike na stražnjim sjedištima. Širina je povećana za samo 0,3 inča, a nova Serija 5 je od stare viša za 0,6 inča.

BMW će u Evropi ponuditi Seriju 5 sa četiri motora, uključujući 530i i 540i benzince te 520d i 530d turbodizelaše. U martu će se pojaviti još tri modela među kojima će biti 530e iPerformance plug-in hibrid, koji će korištenjem samo električnog pogona moći preći 45 km. Osim toga, kupcima će biti na raspolaganju i štedljiva Efficient Dynamics verzija modela 520d, kao i M550i xDrive verzija s pogonom na sva četiri točka.

Najprodavaniji model će biti 520d s četverocilindričnim turbodizelskim motorom, a potrošnja je smanjena na 4 litra na 100 pređenih kilometara sa emisijom CO2 od 100 g/km. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h će biti potrebno 7,6 sekundi, a maksimalna brzina će iznositi 237 km/h.

Snažniji 530d će pokretati trocilindrični redni "šestak" koji isporučuje 261 KS, a do "stotke" stiže za 5,7 sekundi prije nego dostigne maskimalnu brzinu od 250 km/h. Potrošnja iznosi 4,5 l/100km.

Kada je riječ o benzincima, tu je 2,0-litarski četverocilindrični motor u modelu 530i, koji razvija 248 KS. Ovaj model troši 5,4 litra na 100 km, a emisija CO2 iznosi 126 g/km. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,2 sekunde, a maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h.

Najsnažniji 540i ima šest cilindara, a koristi drugačiji turbopunjač. Ovaj motor isporučuje 335 KS, a sa xDrive pogonom na sva četiri točka ubrzava do 100 km/h za 4,8 sekundi prije nego stigne do maksimalnih 250 km/h. Emisija CO2 iznosi 150 g/km, a potrošnja 6,5l/100 km.

Svi motori su upareni sa osmostepenim ZF automatskim mjenjačem i svi opciono mogu imati pogon na sva četiri točka.

Plug-in hibrid koristi 2,0-litarski četverocilindrični benzinski motor s turbopunjačem, kao i električni motor. Potrošnja iznosi 2l/100 km, a emisija CO2 46 g/km. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebna 6,1 sekunda.

Također, kasnije će se pojaviti i M550i xDrive sa novom verzijom 4,4-litarskim biturbo V8 motorom, koji će razvijati 456 KS. Ubrzavat će od 0 do 100 km/h za 4 sekunde, a njegova potrošnja će iznositi 8,9 l/100 km. Emisija CO2 će iznositi 204 g/km.

Model 520d Efficient Dynamics Edition će trošiti 4 litra na 100 km, a od 0 do 100 km/h će ubrzavati za 7.5 sekundi. Emisija CO2 će biti 102 g/km.

Manja težina i nova šasija bi trebali poboljšati držanje na cesti nove Serije 5. Opcioni Adaptive Drive sistem uključuje poboljšani Dynamic Damper Control sistem. Kompanijin sistem upravljanja stražnjim točkovima, koji se naziva Integral Active Steering, dostupan je za modele s pogonom na sva četiri točka.

Kombinacija Active Lane Keeping Asistant i Traffic Jam Assistant sistema daje Seriji 5 mogućnosti poluautonomne vožnje. Tehnologija automatski drži automobil u traci, a može se nositi i sa saobraćajem koji se zaustavlja i ponovo kreće. Dok su ruke vozača slobodne, oni mogu koristiti iDrive 6.0 infotainment sistem koji podržava kontrole pokretima ruku, funkciju koja je debitovala dolaskom Serije 7. Unutrašnjost je udobnija nego ikad, a sjedišta imaju funkciju masiranja.

Prodaja počinje u februaru 2017. godine, a cijena još uvijek nije poznata.

Vezani članci