I dok uredno kamuflirane pretprodukcijske "Trojke" vrijedno odrađuju svoje posljednje testne kilometre, u BMW-u su odlučili da prije svjetske premijere, koja će biti upriličena na oktobarskom Sajmu automobila u Parizu, otkriju nekoliko detalja o sedmoj generaciji Serije 3 s kojom ide kodna oznaka G20.
U odnosu na aktuelnu šestu generaciju nova Serija 3 ima 10 milimetara niže težište, a raspodjela mase po osovinama i u ovom slučaju je u omjeru 50:50. Automobil koji ima povećan trag točkova također je znatno "smršao" (do 55 kilograma, u zavisnosti od motora i opreme), što nije utjecalo na krutost karoserije koja je povećana čak 50 posto.
U M odjelu su i ovaj put pripremili opcione ultralagane 18-inčne felge, poseban ovjes s kojim će podnica automobila biti primaknuta tlu dodatnih 10 milimetara i elektronski kontrolisanu ograničenu blokadu diferencijala.
BMW je za G20 pripremio i najsnažniji četverocilindarski turbobenzinski motor koji se do sada ugrađivao u Seriju 3 (nezvanično oko 260 KS), a u bavarskom automobilskom gigantu obećavaju da će novi motor u odnosu na najsnažniji motor u odlazećoj generaciji biti pet posto štedljiviji, pri čemu dio zasluge otpada na unaprijeđeni 8-stepeni automatski Steptronic mjenjač.
U narednim vijestima iz Minhena očekujemo i fotografije na kojima će se moći vidjeti unutrašnjost nove Serije 3 čiji glavni konkurenti dolaze iz Mercedesa (C-Klasa), Audija (A4), Jaguara (XE) i Alfa Romea (Giulia), a njeno najsnažnije izdanje (M3) trebalo bi biti spremno krajem naredne ili početkom 2020. godine.