U BMW-ovom M odjelu privode kraju testiranja nove generacije modela M3 i M4, a za pokretanje oba modela i u ovom slučaju zadužen je trolitarski redni biturbo motor sa šest cilindara koji će, očekivano, biti znatno snažniji od verzije koja je pokretala M3 i M4 prethodne generacije.
Novi M3 i M4 u osnovnoj (slabijoj) verziji raspolagat će s 480 KS za čiju će distribuciju na zadnju osovinu biti zadužen ručni mjenjač, a u verziji Competition motor u oba modela dobit će dodatnih 30 "konja“. Za prijenos snage na zadnju osovinu u tom slučaju zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač, a BMW će oba modela uskoro ponuditi i u kombinaciji s adaptivnim pogonom preko obje osovine (xDrive) po uzoru na pogon kakav ima model M5.
Podataka o performansama još uvijek nema, a nakon mnogih krugova na stazi Nürburgring Nordschleife u M odjelu testne prototipe trenutno "maltretiraju“ i na drugim poznatim stazama među kojima je i staza Sachsenring na kojoj su nastale posljednje fotografije temeljito kamufliranih automobila.
Uz obećanje da će BMW uskoro predstaviti i trkaći M4 GT3, novi M3 i M4 publici će premijerno biti predstavljeni sredinom septembra.