Oni koji smatraju da su "bubrezi“ na novoj Seriji 4 predimenzionisani i ružni vjerovatno se neće previše osvrtati ni na mnogobrojne M Performance komponente za oplemenjivanje nove "Četvorke“ koje je pripremio BMW-ov M odjel.
Ostali će primijetiti da trenutno najsnažnija verzija BMW-ovog Coupéa na osnovici aktuelne Serije 3 (M440i xDrive) koja je opremljena cjelokupnim asortimanom M Performance komponenti ipak izgleda upečatljivije u odnosu na standardni model.
Svi koji su spremni na dodatna izdvajanja mogu računati na nekolicinu karbonskih karoserijskih dodataka, nove felge, kapacitetnije kočnice, alkantarom obložen upravljač, više karbona u kabini, radni program "Sprint" koji ubrzava reakciju motora/mjenjača, glasniji izduvni sistem...
M Performance komponente ne mijenjaju stanje ispod prednjeg poklopca, pa trolitarski redni 6-cilindarski biturbo motor koji pokreće BMW M440i xDrive i dalje razvija 385 KS, što je dovoljno da Coupé iz mjesta do "stotke“ stigne za 4,5 sekundi i razvije elektronski ograničenih 250 km/h.