Iz BMW-a nisu otkrili koliko su teški blindirana Serija 7 i i7, no definitivno su sporiji u odnosu na "standardne" modele. Treba reći da je i7 Protection zapravo prva potpuno električna blindirana limuzina sa VR9 zaštitom. Cijela noseća struktura karoserije je napravljena od oklopnih čeličnih ploča, a automobil je zaštićen iznutra prema vani dok je bio na proizvodnoj traci. U BMW-u su ovo uzeli u obzir kada su dizajnirali novu Seriju 7 i i7 umjesto da se zaštita naknadno ugrađuje nakon proizvodnje automobila.
Ovo "zaštitno jezgro" formira "samonoseću zaštitnu ćeliju koja se kombinuje s vratima sa zaštitnim specifikacijama, oklopom za podvozje i krov, kao i sigurnosnim staklom".
Pomenuto jezgro štiti putnike od eksploziva, napada dronovima, eksplozivnih punjenja, ručnih granata i metaka. Rezervoar modela 760i Protection sadrži "samozaptivnu" tehnologiju zahvaljujući kojoj se svaka pukotina automatski zatvara.
Standardni i7 je težak 2.640 kg, u konfiguraciji s dva električna motora i 544 KS ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,7 sekundi, dok i7 Protection do "stotke" stiže za 9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 160 km/h.
BMW 760i s V8 motorom koji isporučuje 525 KS je brži, za ubrzanje od 0 do 100 km/h mu je potrebno 6,6 sekundi, a maksimalna brzina je 210 km/h.
Očekivano, oba modela imaju modificiran ovjes kako bi se nosili s dodatnim opterećenjem te kako bi udobnost bila na vrhunskom nivou.
Kupci mogu naručiti i masivni Theatre Screen ekran, blinkere, radio prijemnike, nosače zastava, sistem za opskrbu svježim zrakom, uređaj za gašenje požara i drugo.