Njemačka kompanija je skinula pokrivač s novog karavana, koji je baš kao i M3 CS sedan dobio nekoliko poboljšanja performansi, koje obećavaju da će već sjajan automobil podignuti na viši nivo. Za početak snaga 3,0-litarskog 6-cilindričnog motora s dva turbopunjača podignuta na 550 KS i 650 Nm obrtnog momenta, što znači da je snašniji od standardnog modela M3 Competition za više od 20 KS.
Kao i kod standardnog modela, motor je uparen s osmostepenim automatskim mjenjačem, putem kojeg se snaga prenosi na sva četiri točka. M3 CS Touring od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3,5 sekundi, a do 200 km/h za 11,7 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 300 km/h uz M'Drivers paket, koji je dio standardne opreme.
Promjene su načinjene na sjajnim elektronski kontrolisanim amortizerima standardnog modela, dok prednja poprečna šipka povećava krutost karoserije. Automobil je dobio moćnije kočnice, a karbon-keramički diskovi su dostupni kao opcija. Sjajan zvuk osigurava izduvni sistem s prilagodljivim ventilima i zadnjim loncem od titanija.
BMW se fokusirao i na smanjenje težine automobila te je "skinuo" 15 kilograma. Ključni novi dijelovi uključuju karbonsku haubu, prednji spliter, prednje usisnike zraka, kućišta bočnih retrovizora i stražnji difuzor. Tu su i nove lagane 19-inčne prednje i 20-inčne stražnje M felge.
Najočiglednija promjena je nova prednja maska. Dok su bubrežaste rešetke iste kao kod modela M3 i M3, ipak imaju više otvoren dizajn s oštrijom površinom. BMW je LED dnevnim svjetlima dodao žutu boju u čast svog trkaćeg pedigrea. Novi stražnji lip spojler također privlači pažnju.
M3 CS Touring modeli su opremljeni elektronski podesivim i grijanim M Carbon kadicama s osvijetljenim CS oznakama, a ispred vozača je M upravljač presvučen Alcantarom.
Isporuke počinju u martu ove godine.