U BMW-ovom M odjelu koristili su sličan recept koji su ponudili uz M3 prethodne generacije, pa s oznakom CS i ovaj put stiže M3 koji je lakši i snažniji od verzije M3 Competition na čijoj je osnovici nastao.
Više snage za manje kilograma znači da poznati trolitarski linijski 6-cilindarski biturbo motor (S58) u ovom slučaju razvija 550 konjskih snaga i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta koji će pokretati automobil koji je 34 kilograma lakši u odnosu na M3 Competition (510 KS).
Manje kilograma rezultat je obilnog korištenja karbona od kojeg je napravljena nekolicina karoserijskih komponenti, uključujući i poklopac motora, a „dijeti“ su pomogli i elementi izduvnog sistema od titanijuma, karbonske školjke prednjih sjedišta i ultralagane 19 i 20-inčne ojačane felge na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2 dimenzija 275/35/19 naprijed i 285/30/20 nazad.
Najsnažniji M3 čija proizvodnja počinje u martu od 0 do 100 km/h stiže za 3,4 sekunde i razvija elektronski ograničenih 302 km/h. U Minhenu su rekli da će biti ponuđen u ograničenom broju primjeraka. Nisu otkrili o kojem se broju radi, ali su otkrili da za CS (Competition Sport) u Njemačkoj treba izdvojiti 146.000 eura.