M5 CS je za čak 100 kg lakši od prethodnog flagshipa, a to je M5 Competition. Ovaj super sedan je i snažniji, zapravo najsnažniji M model u historiji. Njegov poznati 4,4-litarski twin-turbo V8 motor razvija 636 KS, a uparen je s osmostepenim mjenjačem i xDrive pogonom na sva četiri točka.
Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3 sekunde, a do 200 km/h za 10,4 sekunde. Maksimalna brzina i dalje iznosi 306 km/h.
U unutrašnjosti su sjajna M Carbon sjedišta u kombinaciji crne i crvene boje, a nazad su dva sjedišta koja odvaja mala centralna konzola. Na svim sjedištima je skica staze Nurburgring, a to bi moglo značiti da je M5 CS postavio novi rekord kruga o čemu u BMW-u još šute.
CS oznake se nalaze na sjedištima, pragovima i armaturnoj ploči, a fiksni naslon za ruke na centralnoj konzoli je zamijenio dizajn s otvaranjem. Time su u BMW-u uštedjeli na težini. Na raspolaganju je 12,3-inčni ekran infotainment sistema.
Izvana se odmah uočavaju zlatni i karbonski detalji, a ovaj dizajn u BMW-u nazivaju Gold Bronze. Prisutan je oko rešetke hladnjaka, kao i na različitim oznakama te setu specijalnih 20-inčnih felgi. Plastika ojačana karbonskim vlaknima (CFRP) je korištena za poklopac motora koji sadrži ventilacijske otvore, kao i za prednji spliter, stražnji difuzor, stražnji spojler i bočne retrovizore. Poklopac motora je također napravljen od karbona, a zahvaljujući ovim modifikacijama se uštedjelo čak 70 kg.
BMW je poradio i na ovjesu kako bi se automobil adaptirao na manju težinu. Pomenute 20-inčne felge dolaze sa Pirelli P Zero Corsa gume dimenzija 275/35 naprijed i 285/35 nazad. Dnevna svjetla u obliku slova L su žute boje.
Novi M5 CS će poslužiti kao model za 2022. godinu, a BMW će ga nuditi samo jednu godinu i to kao ograničeni model. Prodaja u Evropi počinje na proljeće po cijeni od 199.900 eura.