Tradicionalisti nemaju razloga za brigu, jer će BMW modele M3/M4 i dalje nuditi i u kombinaciji sa zadnjim pogonom, ali su s nedavno predstavljenom novom generacijom svog najsnažnijeg dvojca u Minhenu odlučili da u ponudu po prvi put uvrste i verzije s adaptivnim pogonom preko obje osovine (xDrive).
BMW će pogonsku opciju xDrive nuditi samo u kombinaciji s najsnažnijim modelima M3 Competition i M4 Competition, a za prijenos snage u tom slučaju zadužen je ZF-ov 8-stepeni automatski mjenjač. Ručni mjenjač neće se nuditi uz adaptivni xDrive pogon s nekoliko radnih programa među kojima je i program 2WD koji osigurava da se sav obrtni moment šalje na zadnju osovinu.
Superbrzi automatski mjenjač kombinovan s integralnim pogonom obje će karoserijske verzije od 0 do 100 km/h „ispaliti“ za 0,4 sekunde brže u odnosu na modele sa zadnjim pogonom i ručnim mjenjačem.
Promjena ispod prednjeg poklopca nema, pa će kupci najnovijih xDrive M-ova i dalje moći da računaju na poznati trolitarski 6-cilindarski biturbo motor koji razvija 510 KS i 650 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za 290 km/h (s opcionim M Performance paketom) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi.
Čekamo još jedno odustajanje od dosadašnje filozofije, jer je već potvrđeno da će BMW-ov M odjel uskoro predstaviti prvi M3 u karavanskom karoserijskom izdanju.