BMW-ova nova (druga) generacija modela X2/iX2 publici će se premijerno predstaviti na predstojećem Sajmu automobila u Tokiju koji svoja vrata otvara 26. oktobra, a u bavarskoj automobilskoj kompaniji objavili su da prodaja Coupé crossovera koji se mjerama svrstava u C segment počinje u martu naredne godine.
Duži od prethodnika skoro 20 centimetara, prostraniji novi X2 koji će se nuditi kupcima u Evropi sa sobom donosi jednu turbodizelsku i dvije turbobenzinske pogonske opcije. Dvolitarski četverocilindarski turbodizelski motor koji pokreće model X2 sDrive18d raspolaže sa 150 KS i 360 Nm najvećeg obrtnog momenta, a prijenos snage na prednju osovinu obavlja se preko 7-stepenog automatskog mjenjača s dva kvačila. Prosječna potrošnja goriva (WLTP) iznosi od 5,1 do 5,5 litara na 100 kilometara.
Slabiju turbobenzinsku verziju koja se krije iza oznake X2 sDrive20i pokreće 1,5-litarski trocilindarski motor potpomognut 48-voltnim blagim hibridnim sistemom koji razvija 170 KS i 280 Nm najvećeg obrtnog momenta. 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila obrtni moment i u ovom slučaju distribuira samo na prednju osovinu, a spomenuti potencijal motora i elektromotora u kućištu mjenjača dovoljan je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,3 sekunde i 213 km/h.
Za ljubitelje sportskih crossovera tu je znatno snažnija turbobenzinska verzija X2 M35i xDrive s kojom stiže adaptivni integralni pogon, a dvolitarski četverocilindarski motor sa sobom donosi 300 KS (317 KS za američko tržište) i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage i u ovom slučaju brine spomenuti 7-stepeni automatski mjenjač. Najsnažniji X2 koji „čuči“ na posebnim 20-inčnim točkovima iz mjesta do „stotke“ stiže za 5,4 sekunde i razvija 250 km/h, a slovo M u oznaci i ovaj put sugeriše da nekolicinu elemenata potpisuje BMW-ov M odjel.
Uz spomenute verzije koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem BMW je u priču ovaj put ubacio i električnu verziju koja se krije iza oznake iX2 xDrive30, a dva elektromotora (jedan po osovini) kombinovano proizvode 313 KS i 494 Nm obrtnog momenta. Iskoristivi kapacitet Lithium-ionskih baterija u podnici karoserije iznosi 64,7 kWh, što s jednim punjenjem osigurava prelazak do 449 kilometara (WLTP). Najtiši X2 od 0 do 100 km/h stiže za 5,6 sekundi i razvija elektronski ograničenih 180 km/h.
Među zanimljivim detaljima u kabini u kojoj se nije štedjelo na materijalima ističe se veliki blago zakrivljen display na kojem 10,25 inča otpada na instrumentnu tablu iza multifunkcionalnog upravljača, a 10,7 inča na multimedijalni sistem nove generacije (iDrive 9) s glasovnim upravljanjem i navigacionim sistemom koji čini dio standardne opreme.
BMW će novi X2 proizvoditi u Regensburgu (Njemačka), a cijene će biti poznate uoči početka prodaje.