Skladnu dvovolumensku karoseriju nove generacije BMW-ovog modela X5 karakterišu znatno veći karakteristični "bubrezi" maske hladnjaka i novi način otvaranja elektropokretanih petih vrata koja su sada podijeljena u dva dijela. U bavarskoj automobilskoj kompaniji naglašavaju da je četvrto izdanje popularnog SUV-a opremljenije nego ikada, a u bogatoj standardnoj opremi pored ostalog su i adaptivna LED svjetla.
Najupečatljivije komponente u luksuznoj i prostranoj unutrašnjosti koja je obložena najkvalitetnijim materijalima su dva 12,3-inčna displeja: jedan za instrumentnu tablu, drugi za upravljanje multimedijalnim sistemom. Standardno grijana elektropodesiva prednja sjedišta opciono se mogu dobiti i sa sistemima za hlađenje i masažu, a kupci preko stakla osjetljivog na dodir, ako žele, mogu upravljati nekoliko funkcija i Bowers & Wilkins audiosistemom sa 20 zvučnika.
Novi X5 od decembra će se ponuditi i u opciji sa sedam sjedišta, a pored dva benzinska motora u ponudi za evropske kupce bit će i jedna dizelska opcija. Iza oznake X5 xDrive 40i krije se slabiji trolitarski 6-cilindarski turbobenzinski motor koji razvija 340 konjskih snaga, a vrh ponude rezervisan je za model X5 xDrive 50i koji pokreće 4,4-litarski V8 motor s više od 460 konjskih snaga, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h ispod pet sekundi. Pogon preko obje osovine u oba slučaja obavlja se preko automatskog 8-stepenog mjenjača.
X5 xDrive 50d pokreće trolitarski 6-cilindarski turbodizelski motor koji razvija 400 konjskih snaga i 760 Nm najvećeg obrtnog momenta. Dovoljno da veliki SUV od 0 do 100 km/h stiže za 5,2 sekunde s prosječnom potrošnjom oko sedam litara nakon 100 pređenih kilometara.
Iako je X5 primarno predodređen da putnicima osigura vrhunski komfor na asfaltu, ali i izvan njega, BMW će i ovaj put ponuditi adaptivni M ovjes s kojim stižu aktivni stabilizatori, čvršći amortizeri i upravljanje preko zadnje osovine.
Cijene automobila koji će se nuditi i na 22-inčnim točkovima bit će objavljene uoči početka prodaje.