Zasnovan na platformi modela X1, BMW X2 smješten je između modela X1 i X3, a kraći prevjesi preko osovina, manja visina i pojedini karoserijski detalji čine ga "mišićavijim" i vizuelno zanimljivijim u odnosu na model X1 s kojim dijeli međuosovinsko rastojanje i nekoliko drugih komponenti.
Standardno opremljen prednjim i zadnjim LED svjetlima, X2 nudi pet sjedišta u prostranoj kabini koja je obložena izrazito kvalitetnim materijalima, a kupci će pored ostalog moći birati između standardnog 6,5-inčnog ili opcionog 8,8-inčnog displeja multimedijalnog sistema.
BMW će X2 evropskim kupcima u početku ponuditi s jednim benzinskim i dva turbodizelska motora. Iza oznake X2 sDrive20i krije se dvolitarski četverocilindarski turbo benzinski motor (192 KS i 280 Nm), a slabiji dizelski motor xDrive20d iz iste konfiguracije nudi 190 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta. Najsnažniji u trenutnoj ponudi je dvolitarski turbodizelski model xDrive25d s kojim stiže 231 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na obje osovine distribuira preko automatskog 8-stepenog mjenjača.
U BMW-u kažu da posebno podešen ovjes i tri radna programa "dvojci" osiguravaju bolje "ležanje" na cesti u poređenju s modelom X1, a kupcima će se opciono ponuditi i adaptivni amortizeri. U opciji je i paket M Sport X s kojim stiže sniženo rastojanje između podnice i tla i posebne 20-inčne felge. Cijene još uvijek nisu objavljene, a prvi primjerci do svojih bi kupaca trebali stići u proljeće.