Razvijena s bijelog lista papira, treća generacija BMW-ove Serije 1 sa sobom premijerno donosi pogon preko prednje osovine koji je u slučaju trenutno najsnažnije benzinske (M135i) i najsnažnije dizelske (120d) verzije proširen s adaptivnim pogonom preko obje osovine, a u njemačkom automobilskom magnatu i ovaj put su se odlučili za poveliku masku hladnjaka koja postaje zaštitni znak posljednjih modela koji dolaze iz Minhena.
Suprotno uobičajenim povećanjima nova Serija 1 kraća je pet milimetara od prethodne generacije, ali je 34 milimetra šira i 13 milimetara viša. Smanjeno je i međuosovinsko rastojanje, ali će prelazak na novu platformu s prednjim pogonom putnicima osigurati više prostora u svim pravcima, a veća je i zapremina prtljažnog prostora.
Najsnažnija opcija će se nekim detaljima na karoseriji izdvajati od ostatka društva, a u BMW-u su i ovaj put pripremili nekoliko paketa opreme s kojima stižu točkovi prečnika od 16 do 19 inča. Premijerno uz Seriju 1 u ponudi će biti i veliki panoramski krov, a ljubitelji "televizora" standardni 8,8-inčni display opciono će moći zamijeniti 10,25-inčnom opcijom s kojom stiže i TFT instrumentna tabla istih dimenzija.
BMW će novu Seriju 1 u početku ponuditi s dva benzinska i tri dizelska motora. Iza oznake 118i krije se 1,5-litarski trocilindarski turbobenzinac koji razvija 140 konjskih snaga i 220 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na prednju osovinu distribuira posredstvom ručnog 6-stepenog ili (opciono) automatskog 7-stepenog mjenjača. Znatno snažniji dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji je rezervisan za verziju M135i xDrive (koja od 0 do 100 km/h stiže za 4,8 sekundi) sa sobom donosi 306 konjskih snaga i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta, a prijenos snage na obje osovine povjeren je 8-stepenom automatskom mjenjaču.
Osnovni dizelski motor u ponudi krije se iza oznake 116d (1,5-litarski trocilindraš sa 116 konjskih snaga i 270 Nm najvećeg obrtnog momenta). Slijedi ga dvolitarska četverocilindarska opcija koja sa sobom donosi 150 konjskih snaga i 350 Nm najvećeg obrtnog momenta, a krije se iza oznake 118d. Na vrhu ponude je verzija 120d xDrive čiji dvolitarski četverocilindarski motor raspolaže sa 190 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta i kombinovan je s 8-stepenim automatskim mjenjačem koji u verziji 118d spada u opcionu opremu.
BMW će novu Seriju 1 u prodajne salone širom svijeta poslati nakon septembarskog predstavljanja na Sajmu automobila u Frankfurtu.