BMW će svoje redizajnirane SUV modele X5 i X6 publici premijerno predstaviti na martovskoj izložbi Amelia Concours d’Elegance, a proizvodnja oba SUV-a počinje u aprilu u tvornci u Spartanburgu (SAD).
Obje karoserijske verzije u verzijama sDrive40i i xDrive40i sada pokreće nova generacija BMW-ovog trolitarskog linijskog 6-cilindarskog turbobenzinskog motora koji uz asistiranje 48-voltnog blagog hiridnog sistema s elektromotorom kombinovano proizvodi 380 konjskih snaga i 520 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je za 40 KS i 70 Nm više od dosadašnjeg potencijala trolitarskog motora.
U BMW-u kažu da redizajnirani X5 i X6 xDrive40i iz mjesta do "stotke“ stižu za 5,4 sekundi, što je 0,2 sekunde brže od ranijih, a 48-voltni blagi hibridni sistem asistira i u najsnažnijim X5/X6 verzijama M60i xDrive koje pokreće 4,4-litarski V8 biturbo motor koji razvija 530 KS i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde.
BMW X5 xDrive50e PHEV zamijenio je dosadašnju verziju xDrive45e, a kombinovana snaga i vrijednost najvećeg obrtnog momenta trolitarskog 6-cilindarskog turbobenzinca i elektromotora iznosi 485 KS i 700 Nm. Znatno snažniji od verzije xDrive45e, '50e PHEV od 0 do 100 km/h stiže za 4,8 sekundi, a uz bateriju čiji kapacitet iznosi 25,7 kWh bez trošenja benzina može preći do 64 kilometra. Za prijenos snage na podlogu u slučaju sve tri pogonske opcije zadužen je dorađen 8-stepeni automatski mjenjač koji sada radi još uglađenije i još bolje "čita“ namjere vozača.
Promjene na karoseriji uključuju redizajnirana kućišta prednjih svjetala i manje izmjene na donjem dijelu odbojnika. Za model X5 u opciji je i osvijetljena maska hladnjaka, a paleta boja karoserije proširena je sa nekoliko novih opcija. Najznačajnija novost u kabini odnosi se na blago zakrivljen jednodijelni display na kojem 14,9-inča otpada na adaptivnu instrumentnu tablu, a 12,3-inča na multimedijalni sistem.