BMW je zvanično predstavio najnovije izdanje popularnog modela X3 s čijim će povećanim međuosovinskim rastojanjem (dodatnih 5,5 centimetara) najviše profitirati putnici na zadnjim sjedištima.
Revizija skladne dvovolumenske karoserije uključuje nova kućišta prednjih adaptivnih LED svjetala, redizajniranu masku hladnjaka, redizajnirane odbojnike, redizajnirana kućišta zadnjih svjetala i nove završetke izduvnog sistema.
Promjene u unutrašnjosti uključuju trozonski klima-uređaj, ventilirana prednja sjedišta, više svjetlosti zahvaljujući većem panoramskom staklenom krovu, novi opcioni „head-up“ display i individualno podesiv nagib naslona zadnjih sjedišta koja se, ako zatreba, mogu izvaditi iz automobila.
Jedna od značajnih karakteristika modela X3 je optimalna raspodjela mase po osovinama, što uz adekvatan ovjes i automatsku distribuciju obrtnog momenta na osovine automobil čini upravljivijim nego ikada prije.
Uz zavidnu upravljivost ide i novi motor, koji se krije iza oznake M40i, s kojim je BMW zamijenio dosadašnju najsnažniju benzinsku opciju xDrive35i. Trolitarski 6-cilindarski turbo benzinac u M Performance okruženju nudi 360 KS koje se na obje osovine prenose preko 8-stepenog automatskog mjenjača. X3 xDrive M40i od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,6 sekundi, a maksimalna brzina elektronski je ograničena na već standardnih 250 km/h.
X3 će se kao i do sada proizvoditi u BMW-ovim američkim postrojenjima odakle izlaze i modeli X4, X5 i X6, a BMW je već objavio da će se X3 najkasnije do 2020. godine pojaviti i u izdanju koje će pokretati isključivo elektromotori.