BMW Serija 3 dobila elektrificirane motore, poboljšanu unutrašnjost i više tehnologije
BMW je promijenio paletu boja koja sada uključuje Arctic Race plavu metalik i Vegas crvenu metalik boju. Kupcima su na raspolaganji i dvije BMW Individual boje, a to su Frozen Pure siva i Frozen Portimao plava metalik.
Osim novih boja, modeli opremljeni M Sport paketom, koji je standardan za M340i, dobili su nove 19-inčne M felge s dvostrukim krakovima, kao i dvobojnom ili Jet crnom završnom obradom. Svi modeli mogu biti opremljeni novim BMW Individual 19-inčnim setom felgi s krakovima u obliku slova Y.
Kada je riječ o unutrašnjosti, tu je sada novi upravljač te "kaskadno" osvjetljenje integrisano u obloge oko novih centralni ventilacijskih otvora. Kupci mogu birati između devet različitih boja i prilagođavati jačinu osvjetljenja po svojim željama. Iz BMW-a ističu da postoje "welcome" i "goodbye" animacije, kao i "svjetlosni signali koji ukazuju na određene scenarije poput dolazećeg telefonskog poziva ili otvorenih vrata".
Dizajneri su poradili na ukrasima i detaljima, a Fineline Light drvena obloga s otvorenim porama je sada standardna na modelu 330i, dok je M340i dobio M aluminijske detalje s uzorkom romba. Kupci mogu dobiti i aluminijske ili Ash sive drvene obloge s otvorenim porama, dok M340i nudi karbonske detalje.
Sensatec armaturna ploča je unaprijeđena te su dostupne Galvanic kontrole, koje daju jedinstven sjaj prekidačima za prozore, dugme za zaključavanje vrata i ručicama za podešavanje ventilacijskih otvora. Unaprijeđen je i infotainment sistem, koji pokreće BMW Operating System 8.5. Novost su početni zaslon, intuitivniji rad i poboljšana struktura izbornika.
M340i sada pokreće novi 3,0-litarski TwinPower Turbo 6-cilindrični motor, koji sadrži 48V blagi hibridni sistem za "oštriju" isporuku snage i veću efikasnost. Ovaj motor razvija 391 KS i 539 Nm obrtnog momenta, što je povećanje za 4 KS i 39 Nm. Uparen je sa osmostepenim automatskim mjenjačem, koji omogućava automobilu da od 0 do 100 km/h ubrza za nešto više od 4 sekunde u slučaju da ima pogon na sva četiri točka, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h.
U modelu 330i je 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem, koji je također prerađen te ima redizajnirane usisne otvore i komore za sagorijevanje, kao i inovacije u oblasti kontrole bregaste osovine, ubrizgavanja, sistema paljenja i usmjeravanja izduvnih gasova. Uprkos promjenama, blagi hibridni pogonski sklop i dalje isporučuje 259 KS i 400 Nm obrtnog momenta.
Iz BMW-a su naveli da je podešena i šasija u svrhu još boljeg balansa između sportskih sposobnosti i udobnosti. Kompanija nije ulazila u pojedinosti, no poznato je da se ugrađuju čvršći nosači, koji povezuju stražnje amortizere s karoserijom. Sistem upravljanja je također revidiran, kako bi se omogućilo smanjenje napora u režimu Comfort.
Globalno plasiranje modela najavljeno je za juli.