Kada su prije 15 godina predstavili prvu generaciju svog predstavnika u C segmentu, u BMW-u nisu odustajali od višedecenijske tradicije pa je i prva Serija 1 bila jedini predstavnik u spomenutom segmentu čija se snaga motora distribuirala na zadnju osovinu.
Vremena se očigledno mijenjaju, jer u BMW-u privode kraju testiranja nove generacije Serije 1 s kojom stiže nova platforma i pogon preko prednje osovine koji će, sasvim sigurno, biti proširen i opcijom adaptivnog pogona preko obje osovine. Tradicionalnog pogona više nema, a u BMW-u potenciraju na činjenici da će nova platforma i prednji pogon kupcima Serije 1 ponuditi znatno više prostora u kabini.
Ispod dvovolumenske karoserije BMW-ovog odgovora na mnogobrojne modele iz pretrpanog C segmenta, među kojima se posebno ističu domaći konkurenti koji dolaze iz Mercedes-Benza (A-Klasa) i Audija (A3), očekuje se nekoliko trocilindarskih i četverocilindarskih motora koji će se kombinovati s ručnim i automatskim mjenjačima.
Sve su prilike da buduću najsnažniju verziju Serije 1 više neće pokretati 6-cilindarski linijski turbobenzinski motor koji će svoje mjesto ustupiti adekvatno "nasviranom" turbobenzinskom motoru sa četiri cilindra, po provjerenom receptu koji za svoje najsnažnije verzije već dugo koriste u Volkswagenu, Mercedesu, Audiju...
Nova Serija 1, zajedno s M Performance verzijom, bit će predstavljena ovog ljeta.