Ponuda verzija za BMW-ovu novu (osmu) generaciju nedavno predstavljene Serije 5 proširena je sa dvije plug-in pogonske opcije koje sa sobom donose blagi 48-voltni hibridni sistem i integralni pogon, a kriju se iza oznaka 530e i 550e xDrive.
Slabiju verziju (530e) pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji u kombinaciji s hibridnim sistemom (eDrive) razvija 299 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta, a u Minhenu kažu da je kapacitet baterija koje pokreću elektromotor u kućištu 8-stepenog automatskog mjenjača dovoljan da udobna limuzina bez trošenja benzina može preći do 103 kilometra. 530e od 0 do 100 km/h stiže za 6,3 sekunde i razvija 230 km/h.
Uz snažniju verziju 550e xDrive stiže trolitarski redni turbobenzinac sa šest cilindara koji uz asistenciju elektromotora kombinovano proizvodi 489 KS i 700 Nm obrtnog momenta, a pogonjen samo električnom energijom može preći do 90 kilometara. Najveća brzina iznosi 250 km/h, a iz mjesta do „stotke“ stiže za 4,3 sekunde.
Iskoristivi kapacitet baterija koje su integrisane u podnici iznosi 19,4 kWh, a pored punjenja na punjačima mogu se dopunjavati i u toku vožnje. Prema WLTP normama, prosječna potrošnja benzina u oba slučaja je od 0,6 do jedan litar na 100 kilometara, a u situaciji kada ih pokreće samo elektromotor najveća brzina elektrificiranih „Petica“ iznosi 140 km/h.
Osnovna cijena za slabiju verziju u Njemačkoj iznosi 65.300 eura, a za snažniji 550e xDrive treba izdvojiti 77.300 eura. Čekamo novi (hibridni) M5...