Serija 3 postavlja standarde u segmentu premium sedana, a kompanija BMW želi nastaviti tu tradiciju pa je na Sajam automobila u Parizu dovezla novu generaciju koja je veća i lakša od prethodnih.
Nova Serija 3 je duža za 76 mm od prethodne, a međuosovinsko rastojanje je povećano za 4 mm. Razmak između prednjih točkova je veći za 43 mm, dok se nazad radi o 21 mm. Ovisno o specifikacijama, nova generacija je od prethodne lakša do 55 kg.
Rast nove generacije nije očigledan na prvi pogled, ali ju je moguće odmah prepoznati. Standardna full-LED svjetla idu više u uglove te se spajaju s oštrijom bubrežastom rešetkom. Silueta se najmanje promijenila, ali poklopac motora je nešto ispupčeniji. Nova stražnja svjetla se više šire repnim dijelom automobila.
BMW-ovi dizajneri su kreirali ljepšu unutrašnjost ugradnjom infotainment sistema u instrument tablu umjesto da ga postave na njen vrh. Standardna konfiguracija kombinuje 5,7-inčni digitalni instrument ekran te 8,8-inčni infotainment ekran. Opciono je moguće dobiti 12,3-inčni instrument ekran i 10,25-inčni infotainment ekran.
Kupci u Evropi će na početku prodaje moći birati između pet motora. Četverocilindrični benzinski 320i motor isporučuje 181 KS, dok model 330i razvija 255 KS. Četverocilindrični turbodizelaš 318d nudi 148 KS, a 320d 188 KS. Na početku će samo jedan redni šestak biti dostupan i to u modelu 330d, a razvijat će 262 KS. Model 320d će biti jedini evropski model dostupan s pogonom na sva četiri točka.
BMW nudi novu Seriju 3 s nizom tehnologija za pomoć vozaču. Primjera radi, mjenjač može raditi s navigacijskim sistemom i adaptivnim tempomatom kako bi promjena stepena brzine bila "pametnija", kao što je prebacivanje u nižu brzinu u saobraćaju kako bi se koristilo kočenje motorom, a ne kočnicama. Extended Traffic Jam Asistant je sistem koji omogućava samostalnu vožnju u uslovima kada se saobraćaj zaustavlja i kreće i to pri brzini do 60 km/h.