I zvuk i slika
24

Chevrolet predstavio Corvettu Z06 sa 670 "konja“ pri 8.400 obr/min

E. L.
Corvettu Z06 pokreće najsnažniji atmosferski V8 motor koji se do sada ugrađivao u produkcijski automobil.

Znalo se da će nastavak priče o osmoj generaciji (prve) Corvette s centralno smještenim motorom biti snažniji od prve verzije, ali je malo onih koji su mislili da će Z06 sa sobom donijeti aluminijski 5,5-litarski V8 motor koji će bez podrške punjača/kompresora raspolagati sa 670 konjskih snaga i 623 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Potencijal derivata "flat-plane“ motora koji je izvorno razvijen za trkaću verziju C8.R dovoljan je da širu i nižu Corvettu Z06 od 0 do 100 km/h "ispali“ za 2,8 sekundi. Zvaničnih podataka o najvećoj brzini još uvijek nema, ali se spominje da bi 'Vette Z06 trebala dostizati više od 320 km/h.

Za prijenos snage na zadnju osovinu brine superbrzi 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila, a iza najvećih točkova koje je Chevy do sada nudio za Corvettu kriju se Brembo kočnice i višestruko podesiv ovjes. Uz doplatu, spomenute kočnice mogu biti i karbonsko-keramičke.

Z06 će se nuditi u obje karoserijske verzije, a u Chevroletu su otkrili da su inžinjeri i akustičari koji su razvijali izduvni sistem "potrošili“ dvije godine da dobiju željeni zvuk (vrisku) koji Z06 izdvaja od zvuka koje su proizvodile sve dosadašnje Corvette.

S opcionim paketom Z07 Performance stiže mnogo karbonskih elemenata među kojima su i felge na kojima su gume Michelin Sport Cup 2 R ZP (275/30/20 naprijed i 345/25/21 nazad) koje su posebno razvijene za Z06. S karbonskim elementima u igri najniža masa automobila iznosi 1.561 kilogram, a početak proizvodnje/prodaje očekuje se sredinom naredne godine.