DS 3 i DS 3 Cabrio usvajaju nova svjetla koja povezuju, pretpremijerno, LED i ksenonsku tehnologiju s novim pokazivačima smjera stepenovanog paljenja.
Ova svjetla daju DS 3 viziju koja je još učinkovitija i opuštajuća zahvaljujući kvaliteti osvjetljivanja s kratkim kao i dugim svjetlima. S istovremenom upotrebom tri LED i jednog ksenonskog modula, svjetlosni je snop snažan, širok i homogen za poboljšanu vidljivost i udobnost tokom putovanja noću. Novi pogled omogućava smanjenje potrošnje energije za 35 posto kad su upaljena kratka svjetla i 75 posto kad su upaljena duga. Također, s uobičajenim vijekom trajanja više od 20 000 sati, LED svjetla imaju 20 puta veću trajnost od halogenih.
Inspirisan konceptnim automobilima Numero 9 i Wild Rubis, ovaj novi pogled preuzima princip nezavisnih modula u dizajnu nadahnut draguljima. DS 3 također dobiva pokazivače smjera, jedinstvena inovacija u segmentu.
Novi svjetlosni uzorak upotpunjen je LED dnevnim svjetlima smještenim u prednjim dovodima zraka po kojima su DS 3 i DS 3 Cabrio toliko prepoznatljivi. DS 3 i DS 3 Cabrio ističu se također LED svjetlima s 3D efektom. Krajnja uglađenost: ovo 3D svjetlo raspolaže s kromiranim DS logom umetnutim u izbočen crni okvir.
DS 3 i DS 3 Cabrio dobivaju avangardni svjetlosni potpis koji je istovremeno upečatljiv i učinkovit.
Kako bi DS 3 i DS 3 Cabrio ostali jedinstveni i bili još privlačniji, imaju nove mogućnosti personalizacije. DS 3 obogaćuje novi dekor armaturne ploče dobiven laserskom gravurom kao i serigrafijom na bočnom stražnjem staklu. To su dva posve nova postupka, a motiv koji prikazuju jasno ukazuje na pariško DS podrijetlo. Ta se mogućnost personalizacije zove „Neodoljivi Pariz” i podsjeća na otmjenost pariške arhitekture kroz niz njegovih poznatih spomenika poput Eiffelova tornja i Slavoluka pobjede.
DS 3 također uvodi novu bijelu Nacré boju, koja upotpunjuje gamu dostupnih boja karoserije, nove presvlake i nove naplatke od lagane legure 17“ u sjajnoj boji.
I dalje dostupne serijski ili uz doplatu, ovisno o razini opreme, kožne presvlake Nappa Crescendo u obliku narukvice sata, iznimne su kvalitetne i jasno odražavaju cjelokupno DS znanje i iskustvo. Jedinstveno je to znanje i umijeće, rezultat rada najboljih majstora u izradi presvlaka i duge tradicije francuskoga kožarstva.
DS 3 i DS 3 Cabrio cijenjeni su zbog živahnog i uzbudljivog ponašanja na cesti, koje je posljedica dobro ugođenog i dodatno spuštenog ovjesa što omogućuje spontane reakcije u svim situacijama. Rad na ovjesu udružen s preciznim servoupravljačem, osigurao je savršenu stabilnost putanje vozila i više nadzora i sigurnosti. Ukratko, savršen spoj dinamičnosti i udobnosti, za jedinstven užitak u vožnji.
Kako bi obogatio osjećaj dinamičnosti, DS 3 dobiva nove benzinske i dizelske motore, koji već sada ispunjavaju Euro 6 normu.
U dizelskoj izvedbi, tu su BlueHDi 120 i BlueHDi 100*. Još snažniji i ekološki prihvatljiviji, ti su motori vrhunac tehnologije. Naime, u motore BlueHDi ugrađen je modul za selektivnu katalitičku redukciju (SCR,Selective Catalytic Reduction), ugrađen neposredno prije pročistača krutih čestica. Ova tehnologiju omogućava smanjenje dušikovih oksida (za 90 %) smanjujući pritom i emisiju CO2. DS 3 tako ima dizelske motore najčišće u svojoj klasi: BlueHDi 100*, Best in Class, s izvedbom od 79 g/km CO2 i BlueHDi 120 ispušta 94 g/km CO2. Oni su ujedno i najštedljiviji (3,0 l/100 km za BlueHDi 100 i 3,6 l/100 km za BlueHDi 120), a pritom nude nikad bolje performanse.
Što se tiče benzinskih motora, DS 3 zadržao je motor „ Racing“ od 207 KS i THP 155, oba općeprihvaćena zbog svoje živosti i elastičnosti već na malom broju okretaja motora. U DS 3 ugrađuje se i motor e-VTi 82 ETG, iz obitelji PureTech, koji ispunjava Euro 6 normu. Riječ je o ekonomičnom (4,1 l/100 km u mješovitoj vožnji) i ekološki prihvatljivom (95 g/km CO2) motoru. Sparen je s upravljanim mjenjačem: ETG (Efficient Tronic Gearbox). Taj mjenjač s pet brzina ima funkciju puzanja i optimizirane kartografije papučice gasa, što omogućuje bolje doziranje za posve glatka kretanja.
DS 3 je također prihvaćen i zbog udobnosti jer ima pet sjedala pune veličine i obujma prtljažnika (najveći u kategoriji u obje izvedbe, limuzinskoj i Cabrio. U njega je ugrađena nova oprema koja će olakšati vožnju gradom.
DS 3 i DS 3 Cabrio uvode novu tehnologiju grupacije PSA Peugeot Citroën za naglo kočenje u gradu. Nazvan Active City Brake, ovaj sustav automatskog kočenja sprečava lakše sudare pri manjim brzinama. Laserski senzor kratkog dometa ugrađen na gornji dio vjetrobrana otkriva vozilo koje vozi ispred vas u istom smjeru ili je zaustavljeno. Kad se vozilo kreće sporije od 30 km/h, senzor uključuje automatsko kočenje kako bi se izbjegao sudar.
Naposljetku, za olakšavanje svakodnevnih vožnji gradom, DS 3 i DS 3 Cabrio mogu bit opremljeni kamerom za vožnju unatrag povezanu s navigacijskim sustavom eMyWay.