Citroen na sajmu automobila u Ženevi: Berlingo i C4 Cactus glavni noviteti
Jedna od najvećih novosti, koja je i ranije najavljena, je činjenica da Citroen neće raditi na razvoju novog C4 niti će imati klasičnog predstavnika u ovom segmentu. Tu ulogu preuzima sada osvježeni C4 Cactus. Ovaj model koji je pri svom prvom pojavljivanju podigao dosta strasti zbog svog vrlo neobičnog izgleda sada je u Ženevu stigao u obnovljenom izdanju.
C4 Cactus je postao elegantniji i ozbiljniji, ali i dalje je ostao prepoznatljiv. Izgubio je "airbump" odbojnike na vratima po kojima je bio tako prepoznatljiv, ali sada izgleda elegantnije i svakako e privući i klasične kupce koji bi inače posegnuli za običnim C4. Od sada C4 Cactus se ističe i advanced comfort sistemom amortizera te podiže kritjerije udobnosti u ovoj klasi na neki novi nivo.
Citroen Berlingo stiže sa novim talentima
Treći član višestruko upotrebljive PSA porodice koju čine Peugeot Partner i Opel Combo zasnovan je na grupacijskoj EMP2 platformi s kojom stiže kraći prevjes preko prednje osovine, bolja upravljivost i manji radijus kruga prilikom okretanja.
S nekoliko karoserijskih detalja koji podsjećaju na omiljeni/omraženi crossover Cactus, Citroën će Berlingo treće generacije standardno nuditi s 4,4 metra dugom karoserijom, a za kupce kojima treba više prostora (i sjedišta) nudit će se i duža karoserija čija dužina iznosi 4,75 metara.
Zahvaljujući, pored ostalog, i ravnoj podnici prtljažnik u kraćoj karoserijskoj verziji može "progutati" 775 litara, što je 100 litara više u odnosu na prethodnika, a najveća dužina prostora za utovar stvari iznosi 2,7 metara. Pored svega, tu je i 28 pretinaca u kabini u koje stane dodatnih 186 litara.
U kombinaciji s XL karoserijom, bez trećeg reda sjedišta, zapremina prtljažnika iznosi 1.050 litara, a dužina utovarnog prostora je 3,05 metara. Dva dodatna sjedišta u trećem redu koja se mogu vaditi iz automobila imaju mogućnost uzdužnog pomjeranja (130 milimetara), a opcija su koja se neće nuditi u kombinaciji s kraćom karoserijom.
Pokretan s 1,2-litarskim trocilindarskim turbobenzinskim motorom, Berlingo će se nuditi sa 110 i 130 KS, a dizelska ponuda zasnovana je na 1,5-litarskom motoru koji će se moći dobiti sa 75, 100 i 130 KS. U zavisnosti od pogonske opcije, nudit će se ručni 6-stepeni ili automatski 8-stepeni mjenjač. Za optimalno prijanjanje pogonskih točkova u opciji će se ponuditi i elektronski kontrolisan sistem s pet radnih programa.
Nivo standardnih i opcionih sigurnosnih i sistema za pomoć vozaču ne razlikuje se od nivoa koji Citroën nudi uz ostale modele iz svoje ponude, a multimedijalni sistem kojim se upravlja preko 8-inčnog displeja kompatibilan je s aplikacijama Android Auto, Apple CarPlay i MirrorLink.