Donosi velike promjene
14

Citroën predstavio novi C3 Aircross

D. B.
Citroën je odlučio radikalno promijeniti svoj pristup tržištu kompaktnih SUV vozila i potpuno redizajnirati svoj model C3 Aircross.

Evropska verzija ovog potpuno novog modela dijeli novu konstrukcijsku osnovu Smart Car s nedavno lansiranim modelom C3. S njime dijeli novi identitet marke i isti jezik dizajna, kako na vanjskim tako i na unutarnjim površinama vozila. Kao pravi SUV, svojim korisnicima nudi zaštitu, izdržljivost, jednostavan pristup i osjećaj sigurnosti, kao i izražajan, snažan i moderan dizajn. Zajedno s novom pozicijom na tržištu, promijenile su se i dimenzije potpuno novog modela C3. Izvedba s 5 vrata je dugačka 4,39 metara i nudi najviše unutarnjeg prostora u svojoj kategoriji u drugom redu. Osim toga, Citroën nudi i potpuno novu izvedbu s čak 7 sjedala, kakva dosad nije bila dostupna u ovom segmentu. Dizajniran je u istim proporcijama i omogućava fleksibilnu upotrebu.

Prostran i bogato opremljen, novi C3 Aircross pruža vam jednostavnu i udobnu vožnju svaki dan, kako u gradu, tako i van njega. Novi C3 Aircross želi ispuniti očekivanja kupaca koji teže dobrobiti, prostranoj unutrašnjosti i praktičnim rješenjima, zbog čega smo ga opremili C-Zen-Lounge® konceptualnim arhitektonskim dizajnom s prikazivačem u visini očiju Citroën Head-Up Display i multifunkcionalnim volanom manjih dimenzija i novim Citroën Advanced Comfort® sjedalima koja pružaju optimalnu podršku. Veći nivo udobnosti u unutrašnjosti pruža Citroën Advanced Comfort® ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima, koji je prvi put dostupan za ovaj model i za sve izvedbe. Za vožnju bez ikakve brige, C3 Aircross nudi sve tehnologije za pomoć u vožnji koje korisnici očekuju od vozila u ovom segmentu, kao i najnoviju generaciju infotainment sistema s ekranom na dodir od 10,25 inča.

Pored benzinskog motora, novi C3 Aircross u svojoj ponudi ima i dva elektrificirana rješenja: izuzetno svestran hibridni pogon od 48 V sa 136 konjskih snaga koji pomaže u smanjenju potrošnje goriva i izvedbu na 100 % električni pogon. Nudi i domet veći od 300 km (homologacija je u toku), čime svojim korisnicima omogućava bezbrižnu upotrebu na dnevnoj bazi, a pogodan je i za duga putovanja, jer se njegova baterija napuni od 20 % do 80 % za samo 26 minuta.

Nakon renoviranja modela C3, Citroën nam sada predstavlja potpuno novi model C3 Aircross: koncept porodičnog SUV-a idealan za aktivne ljude koji traže modularnost i izdržljivost. Model će se proizvoditi u Evropi, u tvornici u Trnavi.

Svojom dužinom od 4,39 metara, novi C3 Aircross nam se predstavlja s novim proporcijama i potpuno novim oblikom. Gledajući njegov dizajn spoljašnosti, shvaćamo da se radi o snažnom i stilski naprednom SUV-u. Novi C3 Aircross odraz je novog dizajnerskog jezika koji koristi Citroën za svoje SUV-ove.

"Od samog početka projekta željeli smo da novi C3 Aircross bude čvrsto usidren u svijetu SUV vozila. Odlučili smo se za robustan, samouvjeren dizajn sa stilskim karakteristikama koje nagovještavaju snagu. Sa šasijom visokom više od 20 cm, podignutim sjedalom vozača i dizajnom sa sofisticiranom igrom svjetla, novi C3 Aircross napravio je važan korak naprijed kako bi postao pravi SUV", rekao je Boris Reinmoller, menadžer dizajna modela C3

Reinterpretacija novog vizualnog identiteta Citroëna

Novi C3 Aircross preuzeo je imidž sportsko-terenskog vozila s odlučnim, prepoznatljivim grafičkim dizajnom, podržanim širokim i robusnim branicima. Prednji branik je dobio vertikalne Colour Clips umetke u boji koje kupci mogu mijenjati po želji. Dizajn prednjeg dijela vozila ukrašen je novim logotipom, koji je predstavljen 2021. na konceptnom vozilu Oli, a koji su nedavno usvojile i limuzine ë-C3 i C3 s 5 vrata. Oblik prednjih farova naglašen je novim svjetlosnim potpisom u tri točke, koji je također premijerno predstavljen s konceptom Oli. Visok i horizontalno postavljen poklopac motora i vertikalne linije prednjeg kraja dokazuju da je novi C3 Aircross pravi SUV. Zahvaljujući širini od 1,79 metara, oblik prednjih blatobrana, koji pokrivaju velike točkove promjera 690 mm, djeluje snažno. Zaštite blatobranskih koševa inspirisane su konceptom dizajna s ugaonim kružnim potezima koji je uveden na limuzinama ë-C3 i C3 s 5 vrata. Bočne stranice ovog modela naglašene su sofisticiranim linijama rubova.

Bočne površine novog C3 Aircross ističu njegove SUV gene i sugeriraju savršenu ravnotežu. Ravni krov i visina od 1,66 m pružaju putnicima dovoljno prostora u unutrašnjosti. Više od 200 mm visoko podvozje pruža veću zaštitu i lakši pristup vozilu, kao i višu i sigurniju poziciju za vožnju.

Zadnji blatobran je oblikovan poput prednjeg i nosi svjetlosni potpis prepoznatljivih zadnjih svjetala. Potonji sažimaju stilski motiv koji je prvi uveo već koncept Oli, a zatim limuzine ë-C3 i C3 s petoro vrata. Zadnja ugaona stijena naglašava robustan izgled novog modela C3 Aircross.

Dvobojna karoserija, koja je serijski dostupna za nivo opreme Max u crnoj i bijeloj kombinaciji, nudi mnogo opcija za personalizaciju izgleda, a treći bočni prozor povezan je sa staklom na prtljažnim vratima, čime se ističe nezavisnost krova. Široka vrata prtljažnika, kao i prednji dio, opremljena su crnom ukrasnom letvicom i novim logotipom. Na njoj ponosno caruje natpis Aircross. Prtljažna vrata omogućavaju jednostavan pristup prtljažnom prostoru s niskim pragom za utovar.

Novi C3 Aircross je vozilo s proporcijama pravog SUV-a, vrlo horizontalnim poklopcem motora i zaista izražajnim vertikalnim prednjim dijelom. Njegove proporcije su uravnotežene tako da postoji potpuna kontrola nad prevjesima i siluetom koja izražava njegovu veličanstvenost. U njega smo unijeli mnogo bogatih elemenata, ali smo pre svega izbjegli dizajniranje samo neke vrste poboljšane kombi limuzine bez duboke duše. Čini se da je koncept dizajna obrađen jednim potezom i izuzetno je homogen,« naglasio je Boris Reinmoller.

Nove dimenzije za više prostora i praktičnosti S dužinom od 4,39 metara, novi C3 Aircross zadržava agilnost i lakoću vožnje, pa je vozilo i dalje izuzetno okretno u gradu i ne stvara probleme prilikom parkiranja. Njegov međuosovinski razmak iznosi 2,67 metara, što povećava prostornost vozila, a dostupan je u dvije izvedbe, s 5 i 7 sjedala, koja imaju potpuno isti oblik karoserije i vanjske dimenzije. Kupci stoga mogu odabrati jednu ili drugu od ove dvije izvedbe ovisno o svojim potrebama i željama.

Izvedba s 5 sjedala nudi rekordnu količinu prostora u drugom redu i prtljažnik od 460 litara. Za kupce kojima je potrebno još više svestranosti i prilagodljivosti u svakodnevnim potrebama, C3 Aircross je dostupan u funkcionalnoj izvedbi sa 7 sjedala koja je jednostavna za korištenje. Njen međuosovinski razmak, koji se s 2,67 metara smatra najširim u ovoj kategoriji, omogućuje izuzetno duga zadnja vrata i time zaista lak pristup drugom redu u izvedbi s 5 sjedala i trećem redu u izvedbi sa 7 sjedala.

»Novi Citroën C3 Aircross dizajniran je za prijevoz sedam putnika. U dizajniranju siluete koja treba da bude dovoljno prostrana za sedam ljudi, otkrili smo da je izvedba s 5 sjedala neizbježno na vrhu svoje klase u pogledu prostora u drugom redu i prtljažniku.« – Thierry Blanchard, produktni voditelj projekta C3 Aircross

Verzija sa sedam sjedala - maštovita i svestrana

Citroën je u svoju ponudu uveo izvedbu sa 7 sjedala novog modela C3 Aircross, koja je bez presedana u ovom segmentu. Zajedno s novim dizajnom zadnje ploče, zadnji dio je postao mnogo dinamičniji i vertikalniji, a istovremeno pruža dosta prostora za putnike u trećem redu. Velika zadnja vrata novog C3 Aircrossa i jednostavno prebacivanje naslona sjedala u drugom redu (40/60) olakšavaju pristup trećem redu, gdje se nalaze dva dodatna udobna sjedala koja se preklapaju u pod. Ova dva dodatna sjedala, kojima se može jednostavno upravljati jednim pokretom, omogućavaju izuzetno fleksibilno korištenje prema potrebama. Kada sjedala nisu postavljena, u prtljažniku je dostupna potpuno ravna površina za utovar.

Sjedala u drugom redu su u izvedbi s pet sjedala postavljena nešto drugačije nego u izvedbi sa 7 sjedala. C3 Aircross sa 7 sjedala nudi putnicima u drugom redu istu dužinu koljena kao i limuzina C3 s petoro vrata, 25 mm više prostora za laktove od prosjeka u kategoriji i dosta prostora za glavu. Oba putnika u trećem redu imaju naslon za glavu, bočni naslon za ruke, držač za čaše, USB utičnicu, prostor za noge i klima uređaj. Izvedba sa 7 sjedala novog vozila C3 Aircross ima savršeno izbalansirane vanjske dimenzije za bezbrižnu svakodnevnu vožnju i izdašan unutarnji prostor u kojem može prevesti sedam osoba. S obzirom na činjenicu da 93 % evropskih vlasnika automobila B-SUV segmenta dnevno vozi manje od 80 km, dva dodatna zadnja sjedala izvedbe sa 7 sjedala su idealno rešenje. Kada su sva sjedala smještena u vozilo, na raspolaganju je 40 litara zapremine u prtljažniku, a 330 litara u konfiguraciji s pet sjedala.

Izvedba s pet sjedala: prostrana unutrašnjost koja je drugima za uzor

Izvedba novog C3 Aircrossa s pet sjedala ima klupu za sjedenje podijeljenu u omjeru 40:60, koja je 65 mm pomjerena nazad u odnosu na izvedbu sa 7 sjedala. Time su arhitekti osigurali puno prostora u drugom redu i istovremeno najviše prostora za koljena u kategoriji (+80 mm u odnosu na prosjek segmenta). Tri putnika na klupi također imaju najviše prostora za laktove na tržištu (+25 mm u odnosu na prosjek segmenta). Iako je zadnja klupa pomaknuta za 65 mm, u prtljažniku je na raspolaganju 460 litara zapremine, što je jedna od najvećih vrijednosti u ovom segmentu.

Prtljažnik je jednostavno dostupan zahvaljujući niskom i ugaono oblikovanom pragu za utovar, a ima i pod u dva nivoa, s kojim je moguće dobiti potpuno ravnu utovarnu površinu kada su nasloni klupe 40:60 u preklopljenom položaju. U ovoj konfiguraciji nudi izuzetno veliku zapreminu od 1600 litara. C3 Aircross ima niz prednosti u rukavu koje olakšavaju svakodnevni porodični život i osiguravaju izuzetno fleksibilnu upotrebu. Unatoč tome, ostaje vrlo kompaktan, tako da ćete s njim moći lako voziti gradskim ulicama i parkirati ga bez ikakvih problema. C3 Aircross je praktičan, svestran i uvjerljiv SUV koji u potpunosti olakšava život.

Kao popularna marka koja nudi rješenja za slobodnu mobilnost, dostupna što većem broju ljudi i prilagođena njihovim potrebama, Citroën je ponudio različite energetske pakete za svoj kompaktni SUV. Novi C3 Aircross temelji se na konstrukcijskoj platformi Smart Car koju je razvio Citroën i od samog početka je optimalno prilagođena za benzinske, hibridne i električne motore. Citroën time naglašava svoju čvrstu predanost integraciji izazova energetske tranzicije u razvoj svih svojih proizvoda, budući da pored klasičnog motora s unutrašnjim izgaranjem, po prvi put nudi i hibridni pogon, koji olakšava pristup elektrifikaciji i koji je zbog svoje svestranosti idealan za ovu karoseriju. A budući da je brend želio napraviti korak dalje, novi C3 Aircross će po prvi put biti dostupan kao 100 % električno vozilo.

Hibrid - benzinski motor s opcijom elektrifikacije

Novi C3 Aircross opremljen je potpuno novim pogonskim sklopom, budući da je izvedba Hybrid 136 opremljena automatskim mjenjačem e-DCT. Ovaj 48-voltni hibrid radi u kombinaciji s novom generacijom 1,2-litarskog motora s unutrašnjim izgaranjem koji je razvijen posebno za hibridne primjene i sadrži 40 % novih dijelova. Njegov trocilindrični motor zapremine 1.199 cm3 razvija 100 kW ili 136 konjskih snaga. Opremljen je turbokompresorom varijabilne geometrije i razvodnim lancem koji doprinose njegovoj robusnosti. Ovaj motor radi na principu Millerovog ciklusa i povezan je s elektrificiranim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom e-CDT, koji uključuje električni motor od 21 kW/28 KS koji pokreće litij-ionska baterija od 48 volti koja se nalazi u podu, tako da ne ugrožava putnički prostor ili prtljažnik.

Ovaj tip pogonskog sklopa je jednostavan za korištenje i ne zahtijeva punjenje, što ga čini idealnim za porodice, smanjuje potrošnju goriva i emisije tako da je pogodan i ekološki prihvatljiv. Elektromotor (sinhroni s permanentnim magnetom) pomaže motoru s unutrašnjim izgaranjem da na transparentan način smanji potrošnju goriva, tako da vozilo može raditi 100 % električno u urbanom okruženju skoro 50 % vremena, a baterija se može puniti tokom faza usporavanja. Novi mjenjač se proizvodi u Francuskoj i nudi najbolju optimizaciju u smislu kompaktnosti i troškova. Zajedno smanjuju emisiju CO2 modela C3 Aircross Hybrid 136 e-DCT, koja iznosi samo 121 gram po kilometru (homologacija je u toku). Ovaj pogonski sklop nudi zaista novo iskustvo vožnje, jer kombinuje bezbrižnost i udobnost, a široj javnosti biće dostupan u izvedbama s 5 i 7 sjedala.

Pored ovog elektrificiranog motora, Citroën nudi i 1,2-litarski turbo benzinski pogonski sklop sa 75 kW/100 KS u asortimanu modela C3 Aircross. Trocilindrični turbo motor sa 100 konjskih snaga ugrađen je zajedno sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i zadovoljava Euro7 standard.

Prvi 100% električni kompaktni SUV brenda Citroën

Po prvi put u segmentu porodičnih vozila B-SUV, Citroën nam nudi električnu izvedbu modela C3 Aircross s 5 vrata. Električnu izvedbu, koja je savršeno prilagođena vozačkim navikama kupaca u ovom segmentu, pokreće motor od 83 kW/113 KS u kombinaciji sa LFP (litij-željezo-fosfat) baterijom kapaciteta 44 kWh i dometom više od 300 km (homologacija je u toku). Njegov motor i potpuno automatski mjenjač obezbeđuju linearno ubrzanje s trenutačno dostupnim okretnim momentom i maksimalnom brzinom od 135 km/h. 100 % električna izvedba C3 Aircross nudi dovoljno performansi da se jednostavno uključi u svakodnevni promet.

Električni C3 Aircross olakšava život svojim korisnicima, posebno prilikom punjenja. Uz Mode 3 kabel koji dolazi kao serijski, može se puniti kod kuće i na javnim mjestima:

  • punjenje baterije od 20% do 80% na klasičnim 7 kW AC punionicama traje oko 4 sata i 10 minuta.
  • punjenje baterije od 20% do 80% na klasičnim 11 kW AC punionicama traje oko 2 sata i 50 minuta.

Baterija se također može brzo puniti na jednosmjernim DC stanicama za punjenje snage 100 kW. Baterija se napuni od 20% do 80% za samo 26 minuta.

Godine 2025. bit će dostupna i izvedba koja će biti bazirana na drugačijoj bateriji i nudit će domet veći od 400 kilometara.

Kao kompaktni SUV, novi C3 Aircross je izuzetno prostran i osvijetljen te svojim korisnicima nudi sve karakteristike dnevne sobe na točkovima. Zahvaljujući povišenom položaju za vožnju i visokoj šasiji, omogućava jednostavan ulazak i izlazak iz vozila i istovremeno izuzetno dobar pogled na cestu. U C3 Aircrossu najvažniji je osjećaj udobnosti, koji pruža ekskluzivna tehnologija Citroën Advanced Comfort® ovjesa koja se prvi put koristi, koncept C-Zen Lounge, koji kombinuje instrument tablu s novim sistemom prikaza informacija u visini očiju i sjedalima Citroën Advanced Comfort®.

Ovjes i sjedala Citroën Advanced Comfort

Novi C3 Aircross je dizajniran da ponudi najbolji kompromis između udobnosti i užitka u vožnji, kako za jednu tako i za sedam osoba u vozilu. Za postizanje zadanog cilja ekskluzivni je ovjes Citroën Advanced Comfort® dostupan serijski u obje izvedbe. Inovativni i patentirani dizajn osigurava jedinstven osjećaj udobnosti za putnike u vozilu bez obzira na uslove na cesti.

Citroën Advanced Comfort® ovjes ima novi pristup dvjema osnovnim funkcijama ovjesa: osiguravanje optimalnog kontakta između točkova i vozne površine i određivanje savršenog nivoa udobnosti za putnike. Klasični sistem ovjesa koristi oprugu i hidraulički amortizer za upravljanje ove dvije funkcije. Opruga apsorbira neravnine na cesti, a amortizer podržava oprugu tokom faze otpuštanja nakon udara: graničnik na vrhu amortizera apsorbira kompresiju opruge u posljednjih nekoliko centimetara. Ovaj graničnik štiti mehaničke dijelove vozila, ali ne rasipa energiju u potpunosti, što utiče na udobnost putnika.

Citroënovi inženjeri su potpuno redizajnirali ovu arhitekturu i stvorili patentirani sistem progresivnih hidrauličkih graničnika. Potonji djeluju kao drugi, manji amortizer montiran na krajnjim dijelovima glavnog amortizera. Svaki amortizer ima dva progresivna graničnika, jedan za rastezanje i drugi za kompresiju. Ova konstrukcija ovjesa pruža više fleksibilnosti i udobnosti na manjim neravninama bez smanjenja ublažavanja potrebnog za održavanje karoserije na mjestu tokom vožnje po neravnim putevima. U potonjem slučaju, sistem postepeno usporava kretanje na kraju hoda. Za razliku od mehaničkog graničnika klasičnog amortizera, koji apsorbira energiju i smanjuje udobnost djelomično je vraća u obliku udarca, progresivni hidraulički graničnik apsorbira i rasipa energiju. Ovdje se jasno osjeća efekt »letećeg tepiha«, koji poboljšava iskustvo vožnje u vozilu C3 Aircross i kojem brend Citroën pridaje veliku važnost.

Novi C3 Aircross također je opremljen novim Advanced Comfort® sjedalima. Dobili su izdržljiviju i mekšu površinu sjedala, koja sadrži dodatnih 10 do 15 mm pjenaste gume, a redizajniran je i njihova bočna potpora koja osigurava dobru udobnost bez obzira na prijeđenu udaljenost.

C-Zen Lounge: nova arhitektonska struktura za više bezbrižnosti

Novi C3 Aircross je naslijedio dostignuća novih limuzina ë-C3 i C3 s petoro vrata. Novi arhitektonska struktura Citroën C-Zen Lounge nudi modernu, prostranu i dobro opremljenu putničku kabinu s posebno pažljivo odabranim bojama i materijalima.

Horizontalna armaturna ploča s prepoznatljivim Citroënovim vertikalnim ventilacijskim otvorima podijeljena je u dva dijela: tehnički elementi na vrhu i funkcije udobnosti na dnu. Nazvan Sofa Design, ovo područje je prekriveno posebnom tkaninom i ukrašeno zonama tople svjetlosti na oba kraja, što dodatno pojačava osjećaj ugode u unutrašnjosti.

Budući da u gornjem dijelu nema instrument table, vidljivost je značajno poboljšana, što osigurava veću udobnost u vožnji i veću sigurnost. Osnovne informacije o vožnji maštovito se projiciraju na prikazivač u visini očiju Citroën Head-Up Display. Mali multifunkcijski volan, koji se može podešavati po visini i nagibu, jednostavan je za rukovanje. Inovativni informacijski ekran nalazi se između armaturne ploče i donjeg dijela vjetrobranskog stakla. Ova inovacija eliminira potrebu za dvostrukim ekranom, tako da vozač može vidjeti sve potrebne informacije bez skidanja pogleda s ceste, značajno poboljšavajući čitljivost i sigurnost.

Novi C3 Aircross je zaista inovativno vozilo koje savršeno spaja dizajn, prostranost, udobnost u vozilu i integriranu opremu za svakodnevnu upotrebu koju kupci ovog segmenta očekuju.

Povezivi SUV

Novi C3 Aircross nudi fluidan infotainment sistem najnovije generacije i sve mogućnosti povezivanja koje se mogu očekivati od ovog tipa vozila.

Nova izvedba C3 Aircross You opremljena je stanicom za pametni telefon, koja uključuje ugrađeni nosač za pametni telefon. Vozač tada može automatski pokrenuti namjensku aplikaciju koristeći NFC bežičnu tehnologiju. Zahvaljujući ovoj aplikaciji, vozač može pristupiti prečicama usluga na svom pametnom telefonu, kojima može upravljati glasovnim komandama. Također može pristupiti radiju u automobilu, svojim listama pjesama i navigaciji. Prekidači na volanu C3 Aircross omogućavaju vozaču da drži ruke na volanu, a Home dugme mu omogućava da se jednostavno vrati na početnu stranicu aplikacije.

Max izvedbe C3 Aircrossa imaju 10,25-inčni infotainment ekran u boji koji je nekoliko orijentiran prema vozaču i koristi arhitekturu widgeta poput pametnog telefona. Virtualni prečaci omogućavaju pristup glavnim funkcijama navigacije, telefona, autoradija, aplikacija i medija. Wi-Fi bežična veza omogućava zrcaljenje sadržaja s pametnog telefona i kompatibilna je s Apple CarPlay i Android Auto protokolima. Za još veću udobnost u novom C3 Aircrossu, tu su i dvije USB-C utičnice sprijeda i još dva u drugom redu sjedala. Podloga za punjenje pametnog telefona od 15 W integrirana je u mjesto za odlaganje na središnjoj konzoli.

Jednostavnija i sigurnija svakodnevna upotreba

Tehnologija pomoći u vožnji ne samo da poboljšava udobnost i sigurnost vozača, već i koristi svima u vozilu, uključujući i pješake.

Active Safety Brake

Ovo je sistem za kočenje u nuždi koji pomaže smanjiti broj povreda putnika, pješaka i biciklista. Radi danju i noću od brzine 5 km/h do maksimalne brzine vozila C3 Aircross, odnosno 135 km/h.

Aktivna pomoć za zadržavanje vozila na voznoj traci

Asistenčni sistem za zadržavanje vozila na voznoj traci pomaže u održavanju točne udaljenosti od oznaka na voznoj traci. Djeluje pri brzini većoj od 60 km/h. Kada vozilo počne da izlazi iz svoje trake, ovaj način rada automatski poduzima korektivne mjere.

Upozorenje na nepažnju vozača

Ovaj sistem detektuje ljuljanje C3 Aircrossa i na taj način predviđa pospanost vozača. Kada sistem otkrije pospanost, aktivira vizuelno i zvučno upozorenje. Ako se stanje nastavi, sistem pokreće duže zvučno upozorenje i zadržava vizuelno upozorenje prikazano 10 sekundi.

Prepoznavanje znakova ograničenja brzine

Sistem upozorenja o ograničenju brzine čita prometne znakove i prikazuje brzinu na prikazivaču u visini očiju u donjem dijelu vjetrobranskog stakla u vidnom polju vozača, obavještavajući ga ako se otkrije novo ograničenje brzine ili ako vozač prekorači ograničenje brzine. Inteligentni sistem također koristi informacije o ograničenju brzine sadržane u navigacijskom sistemu. Zvučna upozorenja se mogu uključiti ili isključiti putem instrument table.

Pomoćna jedinica za duga svjetla

Uz inteligentne farove, kamera na vjetrobranskom staklu isključuje svjetla kada detektira nadolazeće vozilo. Čim vozilo prođe, duga svjetla se ponovno uključuju.

Senzori pomoći pri parkiranju naprijed i unazad

Senzori za pomoć pri parkiranju unaprijed i unazad prikupljaju podatke tokom manevara i upozoravaju vozača na približavanje preprekama zvučnim i vizuelnim upozorenjem. Senzori pomoći pri parkiranju unazad se aktiviraju prilikom prebacivanja u brzinu za vožnju unazad.

Sistem za nadzor mrtvog ugla

Sistem za nadzor mrtvog ugla s prikazom simbola u vanjskim retrovizorima upozorava na prisutnost vozila u mrtvom uglu. Radi na istom principu kao i parking senzori i značajno poboljšava sigurnost. Dostupan je pri brzini većoj od 30 km/h.

Kamera za pomoć pri vožnji unazad

Prilikom prebacivanja u brzinu za vožnju unazad, kamera koja se nalazi na dnu vrata prtljažnika novog C3 Aircrossa prikazuje sliku zadnjeg dijela vozila na glavnom ekranu. U sklopu ove slike prikazana je mreža s linijama različitih boja koje pomažu vozaču da odredi udaljenost između prepreka i vozila i upozorava ga na moguće sudare.

Asortiman vozila prilagođen za svakoga

Potpuno novi model C3 Aircross dostupan je u dvije izvedbe karoserije s istim dizajnom i dimenzijama: izvedba s 5 sjedala, dostupna s benzinskim, hibridnim ili električnim motorom i izvedba sa 7 sjedala s benzinskim i hibridnim pogonom. C3 Aircross je dostupan u šest prepoznatljivih boja: Perla Nera crna, Mercurey siva, Elixir crvena, Monte Carlo plava, Polaire bijela i Montana zelena u kombinaciji s dvije dostupne boje krova: bijela i crna. Izgled vozila se može personalizirati pomoću Color Clips umetka u tri različite boje, koje su usklađene s bojom karoserije. Među dodatnom opremom, Citroën će ponuditi i druge Color Clips umetke u obliku 4-dijelnih setova za napredniju personalizaciju izgleda.

Racionalizaciju game novog modela C3 Aircross prati bogata oprema, koja je već dostupna za osnovni nivo opreme You. Serijska oprema ovog nivoa: Citroën Advanced Comfort® ovjes, šest zračnih jastuka, ručni klima uređaj, stanica za pametni telefon, aktivno kočenje u nuždi, aktivno upozorenje na na nenamjernu promjenu vozne trake, upozorenje na nepažnju vozača, tempomat s limitatorom brzine, prepoznavanje znakova ograničenja brzine, zadnji parking senzori, automatsko osvjetljenje, vozačevo sjedalo podesivo po visini, električno pomicanje prednjih stakala, sklopiva zadnja klupa djeljiva u omjeru 40:60, LED farovi i dnevna svjetla, te 16“ felge.

Drugi MAX nivo opreme također nudi 17“ felge s dijamantnom obradom Aragonite, 3D LED zadnja svjetla, bijeli ili crni krov koji odgovara boji karoserije, 3D navigaciju, bežično punjenje pametnog telefona, vanjske retrovizore s detekcijom mrtvog ugla, prednje parking senzore, unutrašnji fotosenzibilni retrovizor i pristup izvedbi sa 7 sjedala u kombinaciji s Mild Hybrid 136 eDCT motorom.