Bez obzira na negodovanje mnogo zainteresovanih kupaca, koji su bili spremni da produkcijsku verziju Clia R.S.16 plate 45.000 eura, u Renaultu negiraju mogućnost proizvodnje spomenutog automobila, a kao razlog navode da žele otvoriti prostor na tržištu budućim sportskim automobilima koje će pod okriljem Renaulta proizvoditi kompanija Alpine.
Razloga za negodovanje poklonika malih sportskih automobila svakako ima, jer je konceptni Clio R.S.16 pokazao kako izgleda kada se u savršeno izbalansiranu šasiju automobila B segmenta ubaci dvolitarski turbo-benzinski motor sa 275 konjskih snaga „posuđen“ iz Megana R.S. 275 Trophy-R koji je donedavno držao rekord kruga na stazi Nürburgring Nordschleife kao najbrži cestovni automobil s pogonom preko prednje osovine.
Svi koji su imali priliku da probaju konceptni Clio R.S.16 kasnije su naglašavali da bi, ako dođe do proizvodnje cestovnog modela, R.S.16 lako opet mogao biti "kralj ringa" u klasi automobila s prednjim pogonom. I kada se očekivalo da odjel Renault Sport krene s proizvodnjom brojčano ograničene serije, uslijedio je hladan tuš: "Renault će žrtvovati R.S.16 zbog oslobađanja proizvodnih kapaciteta za Alpine automobile".
"Razmišljali smo o opciji da proizvodnju Clia R.S.16, koji bi se sastavljao ručno, odgodimo iza početka proizvodnje prvog Alpininog sportskog modela, ali se automobil u tom slučaju na cesti ne bi pojavio prije polovine 2018. godine, što je neprihvatljivo dugo za potencijalne kupce", rekao je glasnogovornik kompanije.
Uz konstataciju da čisto sumnjamo kako zainteresovani kupci jednog ovakvog automobila ne bi imali strpljenja sačekati ga do 2018. godine, sjetili smo se izjava čelnika Renaulta kada je konceptni Clio R.S.16 premijerno otkriven.
"Očekujemo da ovaj automobil bude jedna od ikona naše kompanije, poput automobila kao što su Renault 5 Turbo i Clio V6".
Bez proizvodnje Clia R.S.16, naredni cestovni automobil iz odjela Renault Sport trebao bi biti zasnovan na Meganu četvrte generacije, a očekuje se da će ga pokretati motor sa više od 300 KS.