Dvoboj Lamborghinija i Ferrarija u Frankfurtu: Huracan protiv 488 Spidera
Lamborghini je već ranije najavio da će predstaviti Huracan Spider u Frankfurtu, a kao što se i očekivalo u potpunosti preuzima dizajn kupe modela, s tim da ovjde izostaje metalni krov, koji je mjesto ustupio novorazvijenom elektro-hidrauličnom sklopu pokretnog platnenog krova koji se otvara i zatvara u 17 sekundi pri brzinama 50 km/h. Funkcija otvaranja ili zatvaranja pokreće se pritiksom na novo dugme na centralnom tunelu i bez obzira da li je krov je gore ili dole, vozač ima i mogućnost otvaranja zadnjeg stakla.
Na vaganju Huracan Spyder skalu pomjera do 1.542 kg i to sa rasporedom težine od 43:57 u korist zadnje osovine. Za pogon je naravno zadužen 5.2-litarski V10 motor sa 610 KS pri 8.250 obrtaja u minuti i 560 Nm okretnog momenta pri 6.500 obrtaja u minuti. Potrebno je samo 3,4 sekunde za sprint od 0-100 km/h i 10.2 sekunde za ubrzanje od 0 do 200 km/h. Maksimalna brzina je 324 km/h.
Nedaleko od Lamborghinija i Ferrari predstavlja svoj 488 Spider. Ovaj Ferrari se ističe kao poseban zbog činjenice da je ovo ujedno i njihov najsnažniji Spider model ikada, a zasnovan je naravno na modelu 488 GTB.
Iako na prvi pogled izgleda kao coupe, vrlo brzo se transformiše u roadster zahvaljujući preklopivom tvrdom krovu čije je rješenje preuzeto s modela 458 Spider, a za koje Ferrari tvrdi da je čak 25 kg lakše od standardnog platnenog krova. U isto vrijeme ovakav krov pruža vrhunsku zaštitu od zvukova i kiše, a potrebno je samo 14 sekundi za otvaranje ili zatvaranje, čak i kada je automobil u pokretu. Također, ovaj novi krov poboljšava i torzijsku krutost karoserije koja je 23% čvršća u odnosu na 458 Spider.
Snaga za Spider dolazi iz istog 3.9-litarski turbo-benzinskog V8 motora. Tako sa 670 KS i 760 Nm ubrzava od 0 do 100 km/h za tačno 3 sekunde, a od 0 do 200 km/h za samo 8,7 sekundi.