Električna Fiat Panda mogla bi poslužiti kao klip u točkovima kineskih marki
Iduće godine upoznat ćemo četvrtu generaciju Fiat Pande. U odnosu na aktuelni model koji je predstavljen 2011. godine i koji će se u svojevrsnom maratonu proizvoditi sve do 2026. godine, buduća Panda bit će električna i vratit će se uspješnoj formuli koju je imala prva generacija ovog gradskog modela. Kako kaže Olivier Francois, čelni čovjek talijanskog brenda, nova Fiat Panda razvijat će se po principu "manje je više".
U suštini, nadolazeći električni model nastojat će biti što jednostavniji s tehničke strane, s ciljem da bude pristupačniji u odnosu na konkurente. Francois je u tom smislu izjavio da Fiat može i mora razviti rješenje koje će Kineze staviti u teži položaj. Možda bi to i moglo biti jedno od rješenja, budući da su Evropljani u električnoj eri krenuli s razvojem većih i skupljih modela, dok su Kinezi krenuli obrnuto uz ponudu mnogo šire game segmenata.
Prema dosadašnjim informacijama, nova Fiat Panda temeljit će se na konceptu Centoventi predstavljenom 2019. godine. Model će biti tehnički sličan nadolazećem električnom Citroenu C3 i mogao bi biti baziran na eCMP platformi ili novoj STLA Small arhitekturi. Za kraj, Fiat kaže da će buduća Panda koštati negdje oko 25.000 eura i da bi to ustvari trebao biti njen najjači adut.