Treća i najveća Panda
30

Fiat spreman da lansira najveću Pandu u historiji, njeno ime će vas iznenaditi

A. M.
Foto: ClubAlfa.it
Foto: ClubAlfa.it
Italijani su započeli godinu lansiranjem nove Grande Pande na evropsko tržište. Međutim, Fiat neće dugo čekati da bi popularnost Pande proširio na još veći model. Izvršni direktor brenda iz Torina najavio je dolazak veće Pande, čak je nagovijestio i njeno ime.

Osmišljavanje naziva za automobil nije lak zadatak. Mnogo uspjeha novog automobila zavisi upravo od samog imena.

Ali u Fiatu je druga priča. Brend sa sjedištem u Torinu baštini Pandino ime u najvećoj mogućoj mjeri i teško je sjetiti se kada je posljednji put stvorio neko potpuno novo.

To je istina čak i ako zanemarimo Pandinu, kako nazivaju jeftiniju staru Pandu koju nerado lagano napuštaju, ostavljajući svu odgovornost u rukama potpuno nove generacije. Istina je da se torinski brend trenutno ne želi odvojiti od Pandine, kako je od milja zovu, kako ne bi ostavio ogromnu prazninu u asortimanu i u pristupačnijem cjenovnom rangu.

Pandissima, ime treće i najveće Pande

Italijani istovremeno najavljuju dugoočekivani derivat nove Grande Pande, za koju je Olivier François, šef torinske marke, već nagovijestio da će biti predstavljen ove godine. Model je debitovao početkom prošle godine kao koncept, a Fiat mu je tada dao ime Giga Panda, ali je bilo jasno da to nije konačno ime za automobil, koji će biti lansiran za nekoliko mjeseci.

U nedavnom intervjuu, francuski menadžer je ovu Grande Pandu sa sedam sjedišta nazvao "Pandissima", a moguće je da je ovo njeno pravo ime. François šuti, ali ovo bi također mogla biti obmanjujuća taktika. Međutim, taj termin nema lošu notu. Zvuči baš italijanski i savršeno odgovara ovoj prostranijoj varijanti, koja će morati da se takmiči s važnim rivalima.

U prodaji krajem godine

Veći derivati gradskog modela C3 zasnovani su takođe na Stellantisovoj platformi "Smart Car", a to uključuje novi C3 Aircross ili Opel Fronteru. Jednako kao kod Dacie Duster koja baštini šasiju renaulta Clija. François je ukazao da će veću Pandu, kao model istegnut na skoro 4,5 metara, marka ambiciozno pozicionirati u C segment, a u prodaju će se naći krajem ove godine sa istom paletom motora kao i Grande Panda. Dakle, električnim i hibridnim.

Iako je Panda porodični automobil, Fiat se neće zaustaviti na tome. Naime, mimo Grande Pande i Pandissime, stiže još jedna verzija. Bazni retro dizajn Grande Pande i njeno ime, koje postoji duže od četiri decenije, krenuti će u osvajanje kupaca s trećom varijantom karoserije, na koju ćemo morati čekati godinu dana, a koju je Fiat već najavio s konceptom. Iduće godine dolazi najsportskija i vjerovatno najskuplja Panda ikada – Panda Fastback.