SEAT Tarraco je tako u sportskom paketu FR dobio novi set 19-inčnih felgi koje su ekskluzivno rezervisane za FR specifikaciju, s tim da kupci koji su voljni potrošiti više novca na izboru imaju i veće 20-inčne točkove.
Kako bi dodatno odvojio FR model od standardnih članova Tarraco porodice SEAT je za ovaj model ponudio FR prednju masku, ali i električno podesiva sportska sjedišta za vozača i suvozača. Unutra su novost i aluminijumske papučice, ali i potpuno novi upravljač koji će postepeo doći i u ostale modele SEAT-a. Ova najprestižnija verzija Tarraca donosi i ažurirani infotainment sistem s 9,2-inčnim ekranom osjetljivim na dodir.
SEAT u Frankfurt neće dovesti samo atraktivan Tarraco, nego upravo koristi ovaj FR sportski paket kako bi po prvi put u svom modelu ponudili plug-in hibridni pogonski sklop. PHEV sistem kombinuje 1,4-litarski benzinski motor od 150 KS sa električnim motorom od 116 KS. Sa ukupno dostupnom maksimlanom snagom od 245 KS ova elektrificirana verzija postala je i najsnažnija dostupna verzija Tarraca.
Ovaj PHEV pogonski sklop preuzet je iz ostalih VAG hibrida poput Volkswagena Passata GTE i Skoda Superb iV , s tim da ovdje nudi značajno više snage. Također, ovaj pogonski sklop u Tarracu obezbjeđujei okretni moment od 400 Nm koji omogućava velikom SUV-u da ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 7,4 sekundi.
Zahvaljujući litijum-jonskim baterijama od 13 kWh, prvi PHEV model SEAT-a moći će putovati više od 50 kilometara isključivo na električni pogon.
SEAT će ponuditi FR i PHEV verzije Tarraca u prodaji na tržištima u Evropi od početka 2020. godine.