Sportski na struju
14

Hibridni SEAT Tarraco FR stiže u Frankfurt

E. Z.
(Foto: Klix.ba)
Najveći model SEAT-a, SUV Tarraco stiže na Sajam automobila u Frankfurtu sljedećeg mjeseca u sportskom FR izdanju koje je sada zvanično pokazano na fotografijama, uz odličnu novu boju karoserije Fura Grey. Još važnije, po prvi put stiže i kao hibridna verzija.

SEAT Tarraco je tako u sportskom paketu FR dobio novi set 19-inčnih felgi koje su ekskluzivno rezervisane za FR specifikaciju, s tim da kupci koji su voljni potrošiti više novca na izboru imaju i veće 20-inčne točkove.

Kako bi dodatno odvojio FR model od standardnih članova Tarraco porodice SEAT je za ovaj model ponudio FR prednju masku, ali i električno podesiva sportska sjedišta za vozača i suvozača. Unutra su novost i aluminijumske papučice, ali i potpuno novi upravljač koji će postepeo doći i u ostale modele SEAT-a. Ova najprestižnija verzija Tarraca donosi i ažurirani infotainment sistem s 9,2-inčnim ekranom osjetljivim na dodir.

SEAT u Frankfurt neće dovesti samo atraktivan Tarraco, nego upravo koristi ovaj FR sportski paket kako bi po prvi put u svom modelu ponudili plug-in hibridni pogonski sklop. PHEV sistem kombinuje 1,4-litarski benzinski motor od 150 KS sa električnim motorom od 116 KS. Sa ukupno dostupnom maksimlanom snagom od 245 KS ova elektrificirana verzija postala je i najsnažnija dostupna verzija Tarraca.

Ovaj PHEV pogonski sklop preuzet je iz ostalih VAG hibrida poput Volkswagena Passata GTE i Skoda Superb iV , s tim da ovdje nudi značajno više snage. Također, ovaj pogonski sklop u Tarracu obezbjeđujei okretni moment od 400 Nm koji omogućava velikom SUV-u da ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 7,4 sekundi.

Zahvaljujući litijum-jonskim baterijama od 13 kWh, prvi PHEV model SEAT-a moći će putovati više od 50 kilometara isključivo na električni pogon.

SEAT će ponuditi FR i PHEV verzije Tarraca u prodaji na tržištima u Evropi od početka 2020. godine.