Radi se o praktičnijem sportskom automobilu koji se itekako može pohvaliti performansama. Iz Hyundaija tvrde da je i30 Fastback N prvi petovratni coupe u C segmentu. Novi član N porodice je usvojio isti agresivni dizajn kao i prethodna dva moela, ali je taj dizajn adaptiran zbog njegovog drugačijeg dizajna koji ovom modelu omogućava da bez problema bude vozilo koje će svakodnevno olakšavati život svom korisniku.
Hyundai i30 Fastback N pokreće već poznati 2,0-litarski turbobenzinac koji isporuluje 246 KS, odnosno 271 KS u verziji opremljenoj s opcionim Performance Package paketom opreme. Bez obzira na odabir motora, obrtni moment iznosi 353 Nm, odnosno privremenih 378 Nm ukoliko se aktivira overboost opcija. Snaga pomenutog motora se prenosi preko šestostepenog manuelnog mjenjača.
Osnovni model Fastbacka od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,4 sekunde, dok je snažnijem za taj cilj potrebna 6,1 sekunda. Maksimalna brzina obje verzije iznosi 250 km/h.
Vozaču je na raspolaganju pet modova vožnje, a to su Eco, Normal, Sport, N i N Custom. Modovi se odabiru putem dugmadi na urpavljaču, a N mode meni na instrument klasteru služi za podešavanja na motoru, zvuka izduvnog sistema i slično. Mogućnostima rezervisanim za Performance paket je moguće pristupiti protiv N moda na ekranu.
Hyundai i30 Fastback N je već vlasnik rekorda nakon što su put između danskih sela Romea i Parisa vozači Thierry Neuville i Gabriele Tarquini prešli za osam minuta i 18,49 sekundi.