Hyundai Kona je potpuno novi "izazivač" u B-SUV segmentu i ona je prethodnik novog dizajna svih budućih SUV modela kompanije Hyundai. Kona se jasno izdvaja iz mase svojim karakterističnim detaljima vanjskog dizajna, kao i velikim mogućnostima personalizacije svakog modela posebno.
Dinamičan i agresivan vanjski dizajn naglašen je prije svega na prednjem dijelu vozila gdje dominiraju dvije odvojene svjetlosne grupe i nova, takozvana "Kaskadna Gril" maska. U tanka dnevna svjetla (DRL) smješteni su pokazivači smjera. Svi ovi detalji zajedno sa zaštitnim oblogama jasno dokazuju Koninu spremnost na ekstremne aktivnosti njenih vlasnika.
Kao i prednji dio i stražnji ima dvije odvojene svjetlosne konfiguracije, što Koni daje dodatnu jedinstvenost i originalnost. Kočiona svjetla, pokazivači smjera i svjetlo za vožnju unazad smješteni su u zasebnoj grupi koja je okružena zaštitnim oblogama koje počinje na C-stupu.
Jedinstven dizajn vanjskog dijela prenesen je i u unutrašnjost vozila. Bez obzira na dimenzije automobila i niske krovne linije, Kona nudi najbolji i najprostraniji interijer u svojoj klasi.
Nova kompaktna platforma razvijena je kako bi korisnicima pružila istinski osjećaj vožnje u SUV modelu, a povišeni položaj sjedenja osigurava bolju vidljivost za vozača i dodatno povećava udobnost na dužim putovanjima.
Dizajneri su posebnu pažnju posvetili optimizaciji unutrašnjosti kako bi dodatno povećali prtljažni prostor i tako odgovorili zahtjevima kupaca s aktivnim životnim stilom. Stražnja sjedišta se preklapaju u dva nivoa kako bi se dodatno olakšao utovar bicikla ili opreme za golf.
S novom kompaktnom SUV platformom, razvijenom za Konu, Hyundai Motor postavlja nove standarde učinkovitosti za kompaktni SUV segment. Dizajn pogonskog sklopa optimiziran je kako bi se stvorila kompaktna platforma koja može osigurati sistem pogona na četiri točka, a da se pritom zadrži veliki prostor u unutrašnjosti.
Nova Kona se nudi s više benzinskih motora različitih izlaznih snaga - ovisno o tržištu.
2.0 litarski MPI Atkinson motor ima snagu 149 KS i od 0 do 100 km/h ubrzava za 10 sekundi, maksimalnom brzinom od 194 km/h. Ovaj motor uparen je s automatskim mjenjačem sa šest stepeni prijenosa. Maksimalan obrtni moment od 179 Nm postiže se pri 4.500 obrtaja u minuti.
1.6 T-GDI motor ima 177 KS, 0-100 km/h ubrzava za 7,7 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 210 km/h. Ovaj motor ima maksimalan obrtni moment od 265Nm i to u rasponu od 1.500 do 4.500 o/min i uparen je s mjenjačem s dvostrukom spojkom sa sedam stepeni prijenosa (7DCT).
Osim 1.6 T-GDI motora kupci se mogu odlučiti i za Hyundaijev reducirani 1.0 T-GDI turbo trocilindrični motor s ručnim mjenjačem sa šest stepeni prijenosa. Kona s ovim 120 KS snažnim motorom do 100 km/h ubrzava za 12 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 181 km/h. Maksimalan obrtni moment je 172 Nm i postiže se u rasponu od 1.500 do 4.000 o/min.
U Bosni i Hercegovini cijene za Hyundi Konu su od 36.990 KM, koliko košta model sa 1.0 T-Gdi motorom od 120 KS, 6-stepenim ručnim mjenjačem i prednjim pogonom te Drive It paketom opreme. Najprestižniji i svakako najpoželjniji model je Kona sa 1.6 T-GDI motorom od 177 KS i savremenim 7 DCT mjenjačem sa dvostrukim kvačilom, što uz 4WD pogon na sve točkove čini Konu jedinstvenom ponudom u klasi. Ovako pogonjen model s Love It paketom opreme košta 58.990 KM do registracije.