Hyundai na Sajmu automobila u Ženevi: Le Fil Rouge najavljuje budućnost marke
Hyundai je proslavio svjetsku premijeru novog Le Fil Rouge koncepta na sajmu automobila u Ženevi 2018. godine, sa kojim pokazuje svoj budući dizajnerski izraz i smjer. Svi budući modeli Hyundaija će biti zasnovani na novoj temi koju donosi ovaj koncept, a koja će usklađivati proporcije ključnih elemenata dizajna, arhitekturu, stil i tehnologiju. Princip je integrisanje sportskog i prepoznatljivog dizajnerskog nasljeđa ove marke u kreiranje progresivnih automobila koji prave granice dizajna između oblika i funkcije. Koncept je oblikovan u prepoznatljivom novom izgledu i osjećaju za marku Hyundai.
Četvrta generacija Hyundaija Santa Fe podiže kriterije
Od dolaska na tržište prvog Santa Fea 2000. godine, Hyundai je postao prepoznatljiv brand u SUV segmentu. Santa Fe je kamen temeljac Hyundaijeve dugogodišnje SUV baštine, a četvrta generacija popukarnog SUV-a nastavit će impresionirati kupce svojim vrhunskim dizajnom, prostranim interijerom i naprednom tehnologijom.
Dizajn četvrte generacije Santa Fea je moderan i elegantan, a detalji koji se posebno izdvajaju su takozvana kompozitna svjetla i Cascade maska, što je ujedno novo prepoznatljivo lice Hyundai SUV modela. Novi Santa Fe prepoznatljiv je po svojoj atletskoj građi, ali i po profinjenim linijama koje dokazuju da je ovo model na vrhu kompanijinog SUV segmenta.
Kako bi udovoljila najvišim sigurnosnim standardima, četvrta generacija Santa Fea nudi najkvalitetniji sigurnosni paket koji sadrži tehnologije prvi put viđene u automobilskoj industriji. Hyundai je objedinio niz tehnologija aktivne sigurnosti u paket pod nazivom SmartSense.
Sistem HTRAC je samostalno razvio Hyundai za novi Santa Fe i temelji se na tehnologiji pogona na sva četiri točka gdje se varijabilno kontroliše prijenos snage na svaki točak. Naziv HTRAC je nastao od riječi "Hyundai" i "traction“. HTRAC omogućava varijabilnu raspodjelu obrtnog momenta na točkove u zavisnosti od prijanjanja točka i brzine kretanja vozila. Osim što HTRACK poboljšava stabilnost vozila ovaj sistem dodatno poboljšava i ubrzanje te utječe na stabilnost vozila pri vožnji po snijegu, šljunku i u oštrim zavojima. Omjer raspodjele obrtnog momenta mijenja se u zavisnosti od režima vožnje i prikazuje se na displayju. U Sport modu, HTRAC utječe na ubrzanje te 50 posto obrtnog momenta se distribuira na stražnje točkove.
Kona Electric je sposoban električni crossover za svaki dan
Iza naziva Kona Electric krije se elektropokretan crossover koji se kupcima nudi sa dva nivoa snage i performansi.
Osnovni model pokreće elektromotor koji raspolaže sa 135 KS i 395 Nm trenutno dostupnog obrtnog momenta, a prema WLTP normativima baterije čiji kapacitet iznosi 39,2 kWh dovoljne su za prelazak 300 kilometara prije potpunog pražnjenja.
Sa snažnijom verzijom stiže 204 KS i (opet) 395 Nm najvećeg obrtnog momenta, a s kapacitetom baterija koji iznosi 64-kWh autonomija Kone Electric iznosi 470 kilometara. Za punjenje potpuno praznih baterija potrebno je šest sati i deset minuta (za 39,2 kWh), odnosno devet sati i 40 minuta za baterije čiji kapacitet iznosi 64 kWh. Hyundai je pripremio i brze punjače s kojima će 80 posto kapaciteta baterije biti dostupno nakon 54 minute.
Slabija Kona Electric od 0 do 100 km/h stiže nakon 9,3 sekunde. Snažnijoj za isti poduhvat treba 7,6 sekundi, a maksimalna brzina u oba slučaja iznosi 167 km/h. Smještaj baterija na novoj platformi nije ugrozio prostor u putničkoj kabini, a zapremina prtljažnika u kojem su smješteni kablovi za punjenje iznosi 332 litra.