Riječ je o modelu s produženim međuosovinskim rastojanjem i više standardne tehnologije u unutrašnjosti. Za razliku od Caspera, koji je isključivo dostupan u Južnoj Koreji, Inster stiže i u Evropu, na Bliski istok te na azijsko-pacifičko tržište.
Inster je preuzeo dosta karakteristika od Caspera iz 2021. godine, no dobio je i neke novitete kako bi se izbjegle optužbe za "čisti plagijat". Promjene se ogledaju u redizajniranim branicima, izboru između 15 i 17 inčnih felgi, drugačijim LED prednjim i stražnjim svjetlima, kao i međuosovinskom rastojanju koje je duže za 180 mm, dok je automobil ukupno duži za 230 mm u odnosu na Casper.
Inster je dug 3.825, širok 1.610 i visok 1.575 mm, a dužina njegovog međuosovinskog rastojanja iznosi 2.580 mm. Može se reći da se radi o micro SUV-u koji je manji od subkompaktne SUV braće među kojom su Bayon, Creta, Venue i Kona.
U Evropi će Inster svoje mjesto naći između A-SUV (Toyota Aygo X, Suzuki Ignis) i B-SUV segmenta (Jeep Avenger, Volkswagen T-Cross), što znači da će biti dobar izbor za urbana okruženja zahvaljujući svojim kompaktnim dimenzijama. Hyundai je najavio i Inster Cross verziju s više robusnim dizajnom.
Dizajn unutrašnjosti je uveliko preuzet od ekvivalenta koji pokreće motor s unutrašnjim sagorijevanjem, no dobio je tehnološka poboljšanja i drugačiju paletu boja za presvlake. Digitalni kokpit uključuje dva 10,25-inčna ekrana, koji su znatno veći od onih u Casperu.
Ovisno o paketu, oprema uključuje bežični punjač, LED ambijentalno osvjetljenje sa 64 boje, grijana prednja sjedišta, šiber i bogat paket ADAS sistema.
Sva sjedišta se mogu oboriti, dok drugi red ima mogućnost klizanja i naginjanja. Kapacitet prtljažnika iznosi 280 litara, a moguće ga je povećati do 351 litar ovisno o poziciji stražnje klupe.
Inster će biti dostupan s dvije pogonske opcije, a to su Standard i Long Range. Osnovni model pokreće jedan električni motor koji razvija 97 KS i 147 Nm obrtnog momenta, a uparen je baterijom kapaciteta 42 kWh koja osigurava domet veći od 300 kilometara.
Oni koji žele više, moći će odabrati Long Range verziju pokretanu snažnijim elektromotorom od 115 KS. U ovom slučaju će kupci dobiti veću 49 kWh bateriju i domet od 355 kilometara. Zahvaljujući podršci 120 kW DC punjenja, Inster se može napuniti od 10 do 80 posto za samo 30 minuta. Korištenjem 11 kW AC utičnice, punjenje Standard modela traje četiri sata, a Long Range modela 4 sata i 35 minuta. Dodatno V2L funkcija omogućava dvosmjerno punjenje drugih uređaja poput električnih bicikala i kamperske opreme.
Prodaja Instera u Južnoj Koreji počinje ovog ljeta, a debitovat će na sajmu u Busanu. Kasnije stiže u Evropu, na Bliski istok te na azijsko-pacifičko tržište. Cijene će biti objavljene naknadno, no očekuje se da će ovaj model biti najpovoljniji Hyundaijev električni automobil.