Noviteti
4

Hyundai predstavio novi i20 u Sarajevu

Klix.ba
(Foto: E.Zubović/Klix.ba)
Zvaničnom premijerom Hyundai Auto BH je na tržište Bosne i Hercegovine doveo potpuno novu generaciju gradskog kompakta i20. Novi i20 dolazi sa velikim brojem novosti i značajnim odmakom u ponudi i kvalitetu u odnosu na svog prethodnika.

Dizajniran, razvijen i konstruisan u Evropi, tačnije u Njemačkoj, novi Hyundai i20 dolazi na tržište kao potpun evropski proizvod. Uz moderan i evropskim kupcima sklon dizajn Hyundai i20 se želi nametnuti u klasi malih gradskih kompakta kao najprostraniji i jedan od najpraktičnijih modela.

Novi Hyundai i20 pravi odmak u odnosu na prethodne generacije, pa za razliku od Getza i dva prethodna i20, novi model dimenzijama, ponudom prostora, ali i kvalitetom i opremom sada nastoji ući ili prići premium klasi ovog segmenta.

Da u unutrašnjosti novog i20 ima zaista dovoljno mjesta potvrđuju i vanjske proporcije, pa je i20 sada narastao na 4.035 mm dužine i 1.734 mm širine. Najvažniji je porast međuosovinskog rastojanja koje je sada 2.570 mm i najzaslužnije je za dobru ponudu prostora za noge putnika na zadnjim sjedištima, ali i za veliki prtljažnik. Upravo prtljažnik se ističe kao jedna od najvećih prednosti novog i20. Sa zapreminom od 326 litara u osnovnoj postavci, dvostrukim dnom i praktičnim pregradama, kao i mogućnošću povećanja maksimalne zapremine do 1.042 litra uz preklapanje zadnjih sjedišta, Hyundai i20 se nameće kao predvodnik klase. Njegovi evropski konkurenti zaostaju sa dobrih 20-ak litara i više, što je u ovoj klasi itekako primijetno.

Hyundai je za novi i20 ponudio četiri motora, i to dva benzinska i dva turbodizelska. Osnovni model pokretan je 1,25 MPI benzincem koji proizvodi 84 KS. Uz osnovni Economic paket opreme koji od važnijih stavki sadrži klima uređaj, zračne jastuke, električno podešavanje i grijanje vanjskih ogledala, radio mp3 uređaj, zračne jastuke i ostalo ovako pokretan Hyundai i20 do registracije u BiH košta 22.990 KM.

Snažniji benzinski motor u ponudi 1,4 MPI koji proizvodi 100 KS, koji uz isti osnovni Economic paket opreme košta 23.990 KM.

Najpristupačniji dizelski Hyundai i20 pokretan je 1,1 CRDi motorom koji proizvodi 75 KS i u mješovitom režimu vožnje prosječno troši 4 litra dizela na 100 km. Uz osnovni paket opreme ovaj dizelski model košta 25.990 KM.

Poželjniji i brži dizelski model dolazi uz 1,4 CRDi motor koji proizvodi 90 KS i u prosjeku troši samo 0,1 litar goriva više od znatno slabijeg dizelskog motora. Sa ovim motorom Hyundai i20 košta hiljadu maraka više od slabije verzije, dakle do registracije za njega treba izdvojiti 26.990 KM.

Jasno, Hyundai je ponudio bogatu serijsku i dodatnu opremu za novi i20, tako da uz najsnažniji dizelski motor i bogati paket opreme Brilliant može koštati skoro 33 hiljade konvertibilnih maraka. Paket Brilliant donosi elemente luksuza iz većih klasa, kao što su zadnja LED svjetla i LED Bi funkcionalna prednja svjetla, Supervision komandna tabla i slično. Na listi doplata nalaze se korisni, ali i prestižni detalji poput sistema za upozoravanje o napuštanju kolovozne trake, električnog grijanja obruča upravljača, kontrole pritiska u gumama, velikog panoramskog krova i sličnog.

Zanimljivo je da je Hyundai ponudio i tri različita uređenja unutrašnjosti, pa kupci u skladu sa izborom motora i opreme mogu birati između Grey Blue, Elegant Biege ili Comfort Grey uređenja kokpita i unutrašnjosti. Uz paletu od devet boja karoserije mogućnosti personalizacije za novi i20 sada su znatno veće i bogatije.

Nakon ove praktične verzije sa 5 vrata Hyundai je najavio dolazak i kompaktnije verzije sa 3 vrata, kao i Cross verzije, te dolazak potpuno novog 1,0 T-GDi motora.