Uskoro na tržištu
8

Hyundai predstavio redizajnirani crossover Kona, dostupan i u N LIne verziji

D. B.
Kompanija Hyundai je nakon nekoliko najavnih teasera zvanično predstavila osvježeni crossover Kona.

Kona je ugledala svjetlo dana u junu 2017. godine te se pridružila trendu zanimljivih kompaktnih crossovera. Njen izgled je prestavljao uvođenje novog dizajnerskog jezika za Hyundaijeve crossovere, a sada kompanija osvježava taj dizajn za 2021. godinu.

Osvježenu Konu odlikuje nešto drugačiji izgled eksterijera, napravljene su promjene i u unutrašnjosti, kao i u ponudi motora, a sada je dostupan i novi N Line paket opreme.

Najznačajnije promjene su izvana, jer je Hyundai promijenio kompletan izgled crossovera, posebno kada je riječ o prednjoj maski i stražnjem dijelu. Naprijed su zadržana razdvojena svjetla koja ipak krase potpuno novo lice. Tu je nova rešetka hladnjaka, svjetla su nova uključujući dnevna svjela, novi su i usisnici ztaka, promijenjena je pozicija Hyundaijevog logotipa i još mnogo toga. Slične su i promjene nazad, redizajnirana su svjetla, kao i stražnji branik.

Kona će biti dostupna i s N Line paketom opreme neovisno o odabiru motora. Ovaj paket donosi šire usisnike zraka, lukove točkova u boji karoserije, istaknuti stražnji difuzor, unikatni set 18-inčnih felgi, izduvni sistem s dvostrukim završecima cijevi i drugo. Logotip je zadržan na rešetki hladnjaka, a iznad su tri dodatna otvora koji služe za unapređenje sportskog izgleda. Kupci koji odaberu Konu N Line sa 1,6-litarskim motorom s turbopunjačem i pogonom na sva četiri točka, dobit će i "specijalno podešavanje sistema upravljanja".

Pomenuti 1,6-litarski motor nije nikakvo iznenađenje, uveden je ove godine dolaskom Elantre N Line, a u Koni razvija 198 KS. Uparen je isključivo sa sedmostepenim automatskim mjenjačem.

Hyundai nudi i 1,6-litarski dizel te 1,0-litarski benzinac sa 48-voltnom hibridnom tehnologijom. Dizel razvija 136 KS i može se upariti sa sedmnostepenim automatskim ili 6-stepenim manuelnim mjenjačem, kao i pogonom na sva četiri točka. Manji 1,0-litarski benzinac isporučuje 120 KS, ali je dostupan i bez hibridnog sistema.

Unutrašnjost osvježene Kone krasi redizajnirana armaturna ploča i centralna konzola, zbog čega izgleda prostranije. Na raspolaganju je električna parking kočnica, kao i novi 10,25-inčni digitalni instrument klaster te novi opcioni 10,25-inčni ekran infotainment ekrana. Standardni ekran je "porastao" sa 7 na 8 inča.

Osvježena Kona i Kona N Line stižu u Evropu krajem ove godine, a Kona Hybrid početkom naredne.

O Koni N zasad nema nikakvih informacija.