S obzirom da se ne radi o "čistokrvnom" N modelu, Tucson je dobio uglavnom vizuelna poboljšanja, ali i elektronski kontrolisani ovjes koji je specijalno podešen za N Line. Inžinjeri su uspjeli smanjiti vibracije i osigurati "više agilnosti", a ovjes reaguje brže na vozačevu reakciju kao i na kretanje karoserije.
Tucson N Line bi u Normal modu trebao biti jednako udoban kao i standardni Tucson, ali i ponuditi drugačije iskustvo aktiviranjem Sport moda.
Hyundai tvrdi da se upravljač Tucsona N Line ponaša značajno drugačije u različitim modovima vožnje, a upravo to je rezultat optimizacije ovjesa. Svaki točak se kontroliše individualno, čime se smanjuju naginjanje i vertikalno kretanje.
Tucson N Line izgleda agresivnije od standardnog zahvaljujući svom body kitu, dvostrukim završecima izduvnih cijevi i setu 19-inčnih felgi. Crossover je lakiran u Shadow sivu boju koja je ekskluzivna za ovu verziju Tucsona, a opciono je moguće dobiti krov u Phantom crnoj boji. Ovaj krov se može kombinovati s Dark Knight, Sunset crvenom i Polar bijelom bojom karoserije, dok je Tucson N Line moguće dobiti i u jednom tonu Shimmering srebrene i Phantom crne boje.
Unutrašnjost je također promijenjena, tu su sada prednja sjedišta s N oznakom i boljom bočnom potporom te crvenim koncem koji je prisutan i u ostatku kabine. Tucson N Line je dobio crno nebo i brojne sjajne crne površine, a metalne papučice, naslon za nogu i lajsne upotpunjavaju izgled.
Promjena ispod haube nije bilo, što znači da se Tucson N Line može dobiti sa 1,6-litarskim turbobenzincem sa ili bez blage hibridne tehnologije, a u ponudi su verzije od 150 i 180 KS. Tu je i 1,6-litarski dizel s blagom hibridnom tehnologijom, koji isporučuje 136 KS. Također, moguće je kupiti hibridni model s benzinskim motorom iste zapremine, a ukupna snaga iznosi 230 KS. Također, tu je i snažniji 1,6-litarski plug-in hibrid koji razvija 265 KS:
Da li će se pojaviti i "pravi" Tucson N, ostaje da se vidi.