Debitovao u Južnoj Koreji
55

Hyundai redizajnirao Ioniq 5: Veća baterija i nova N Line oprema

D. B.
Hyundai je u Južnoj Koreji predstavio redizajnirani Ioniq 5, tačno tri godine nakon što je dobitovao prvi mode.

Potpuno električni crossover dolazi s blagim promjenama eksterijera i unutrašnjosti, većom baterijom i sportskom N Line opremom.

Vizuelno, Ioniq 5 je lako prepoznatljiv, a vizuelne promjene su ograničene na redizajnirani prednji i stražnji branik. Prednji usisnik zraka je pojednostavljen i širi je nego ranije, a sličan tretman je korišten za "čišći" dizajn stražnjeg dijela. Ne treba zaboraviti ni novi aerodinamični dizajn felgi, stražnjeg brisača i veći stražnji spojler koji je produžen za 50 mm. Ukupno, obnovljeni Ioniq 5 je duži za 20 mm u odnosu na prethodnika te njegova dužina sada iznosi 4.655 mm.

Ioniq 5 N Line je novitet u ponudi i razlikuje se po svom specifičnom bodykitu ukrašenom s nekoliko N Line oznaka. Prednji branik ima svijetla krilca inspirisana Ioniqom 5 N, a sličan tretman je i nazad. Profil je poboljšan blatobranima u boji karoserije, promijenjen je dizajn pragova, a uočljiv je i novi set 20-inčnih felgi.

U unutrašnjosti su novi unikatni detalji uključujući drugačiji upravljač, sportska sjedišta, metalne papučice, crni strop, nove detalje na armaturnoj ploči, crveni konac i nekoliko N Line oznaka. Iz Hyundaija ističu "dinamičnije iskustvo vožnje", koje omogućavaju poboljšanja šasije.

Sjevernokorejska kompanija je poboljšala i ergonomiju dodavanjem novog fizičkog dugmeta na centralnoj konzoli za kontrolu funkcija poput grijanja i hlađenja sjedišta, grijanja upravljača, za parking assist sistem i druge funkcije koje su bile unutar kompleksnijih izbornika infotainment sistema. Bežični pad za punjenje je pomjeren nešto više do vertikalno posloženih držača za čakše, kontrole klime i infotainment sistema su redizajnirane za lakše korištenje, a upravljač je dobio "interaktivna piksel svjetla".

Sljedeća generacija Hyundaijevog infotainment sistema se naziva "connected car Navigation Cockpit" i kompatibilna je s bežičnim over-the-air softverskim nadogradnjama. Ostaje nada da će podržavati bežične Apple CarPlay i Android Auto sisteme, što odlazeći Ioniq ne nudi. Ostala korisna poboljšanja uljučuju unaprijeđenu sigurnosnu opremu, funkciju daljinskog preklapanja stražnjih sjedišta, ugrađenu kameru i drug.

Obnovljeni Ioniq 5 je dobio veću bateriju kapaciteta 84 kWh posuđenu od flagshipa Ioniq 5 N, koja je zamijenila bateriju od 77,4 kWh. Povećanje kapaciteta baterije je imalo pozitivan efekt na domet, no tačne brojke još uvijek nisu objavljene. Pomenuta baterija kapaciteta 77,4 kWh omogućava domet do 488 km po EPA, odnosno 507 km po WLTP ciklusu.

Iz Hyundaija nisu spominjali nikakve promjene pogona u verzijama s jednim i dva motora. Dosad je snaga iznosila od 170 do 325 KS, odnosno 650 KS za Ioniq 5 N.

Kada je riječ o šasiji, Hyundaijevi inženjeri su poradili na amortizerima u svrhu veće udobnosti, a uz to su smanjene i vibracije na upravljaču. Napravljena su ojačanja na stražnjim točkovima i podvozju, karoserija je kruća, dok je zvučna izolacija nazad postavljenog motora značajno unaprijeđena.

Ojačanja vrata i B stubova poboljšavaju zaštitu od bočnog udara u kombinaciji s bočnim zračnim jastucima u drugom redu sjedišta. Ioniq 5 ima osam zračnih jastuka.

Obnovljeni Hyundai Ioniq 5 će biti dostupan u Južnoj Koreji od ovog mjeseca, a na globalno tržište stiže nešto kasnije.