![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_160304079.jpg?v=1)
Najnovija pogonska opcija koja će se ponuditi evropskim kupcima Hyundaijevog modela Tucson je novi 1,7-litarski turbodizelski četverocilindarski motor koji razvija 141 konjsku snagu i raspolaže sa 340 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je vozaču dostupan u radnom režimu motora od 1.750 do 2.500 obr/min. Poređenja radi, dosadašnja je 1,7-litarska turbodizelska motorna opcija nudila 115 KS i 280 Nm obrtnog momenta.
Motor se nudi u kombinaciji sa 7-stepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila za koji u Hyundaiju kažu da osigurava 20 posto nižu prosječnu potrošnju goriva u poređenju s prošlom 6-stepenom automatskom opcijom.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/160304079.1_xl.jpg?v=1730639445)
Uz spomenutu kombinaciju motora i mjenjača, ali i standardno ugrađen sistem start-stop, Hyundaijev aktuelni evropski "bestseller" u prosjeku troši 4,9 litara nakon 100 pređenih kilometara uz prosječnu emisiju CO2 koja iznosi 129 g/km. Automobil od 0 do 100 km/h stiže nakon 11,5 sekundi.
Hyundai Tucson proizvodi u svojim evropskim pogonima koji se nalaze u Češkoj Republici, a jedna od potvrda vrhunskog kvaliteta automobila je i 5-godišnja garancija proizvođača.