Baš kao i prvi SUV, koji nosi naziv Grenadier, Fusilier krasti "kvadratni", retro inspirisani dizajn. Pored "čisto" električne verzije, Ineos će ponuditi Fusilier s opcijom benzinskog motora za produženje dometa.
Fusilier će ponuditi "terenske sposobnosti svjetske klase bez kompromisa u odnosu na performanse na cesti". Kraći i niži od Grenadiera, Fusilier će se proizvoditi na takozvanoj skateboard platformi s čeličnim podvozjem, čeličnom karoserijom i aluminijskim vratima. Detalja o njegovom 4x4 pogonu još uvijek nema, kao ni o veličini baterije te dometu.
Sudeći prema fotografijama, čini se da će Fusilier imati ozbiljne off-road performanse, gume za sve terene, prednju zaštitu podvozja i visoke branike. Dizajn poklopca motora i vrata podsjeća na Mercedes-Benz G-Klasu, a kraća i niža silueta te komponente poput aktivnih zatvarača rešetke hladnjaka iskorištene su za poboljšanje efikasnosti.
Ineos se u razvoju Fusiliera udružio s kompanijom Magma. Proizvodnja SUV-a će se obavljati u Magninom postrojenjuju u Grazu u Austriji, što znači da se pridružuje modelima poput G-Klase, BMW-a Z4, Toyote Supre i FIsker Oceana koji se proizvode pod ugovorom s pomenutom kompanijom.
Do jeseni se očekuju informacije o pogonu i početku prodaje.