Klix.ba na svjetskoj premijeri novog Volkswagen Pola u Berlinu
Dakle, u Berlinu je danas svoj debi imala šesta generacija Pola, popularnog Volkswagenovog gradskog automobila koji je svjetlo dana ugledao nakon nekoliko teasera objavljenih u proteklom periodu i špijunskih fotografija, a koje su bile rani pokazatelj više evolucije nego revolucije u dizajnu novog modela.
Prednji i stražnji branik odlikuje novi dizajn, a na gornjoj strani je sada lip. Stražnji dio automobila je zaobljen, a stražnji prozori su nešto više spljošteni. Iako se ne može reći da dizajn novog Pola predstavlja velik korak naprijed u odnosu na prethodnu generaciju, ono što će ga razlikovati jeste prostranija unutrašnjost, nova tehologija i novi motori. VW se potrudio da šestom generacijom zadovolji zahtjeve kupaca koji vode računa o budžetu, ali istovremeno žele premium karakteristike u malom superminiju.
Novi Polo je odbacio staru PQ25 platformu te je baziran na novoj MQB A0 platformi koju će dijeliti s Audijem A1, SEAT-ovom Ibizom i Škodinom Fabijom.
Međuosovinsko rastojanje je povećano u odnosu na prethodni model, što je rezultiralo s više prostora za putnike, posebno na stražnjem sjedištu, dok je i znatno povećan volumen prtljažnika s 280 na 351 litar.
Pored tri klasične verzije opreme Trendline, Comfortline, Highline Polo nudi i specijalnu verzija Polo Beats koja između ostalog dolazi s 300 vati snažnim zvučnim sistemom, kao i sportski model Polo GTI s 200 KS.
Već osnovna verzija Polo Trendline raspolaže serijski s LED-dnevnim svjetlom za vožnju s Coming i Leaving-Home-funkcijom, limitatorom brzine i sistemom za posmatranje okoline "Front Assist" sa City funkcijom kočenja u nuždi i za prepoznavanje pješaka. Osnovna cijena za Polo Trendline u Njemačkoj iznosi 12.975 Eura.
Kao opcija je ponovo na raspolaganju automatska kontrola odstojanja "ACC" (sad se može aktivirati do brzine od 210 km/h). Novo na raspolaganju u Polu su asistent za promjenu trake "Blind Spot Detection" s asistentom za isparkiravanje, djelimično automatska funkcija isparkiravanja "Park Assist" i funkcija "Keyless Access".
Osim toga, u Polu je na raspolaganju i potpuno nova generacija aktivnih info displeja pa je tako prvi Volkswagen, ali i prvi auto u koncernu koji je dobio ovaj novi sistem. Funkcionalnost i mogućnost korištenja digitalnih instrumenata su u ovom segmentu novost. Također, Polo dobiva najnoviju generaciju Infotainment sistema s displejima veličine od 6,5 do 8,0 inča u dijagonali. Ovi ekrani su za dodatni osjećaj kvaliteta, ali i otpornosti prekriveni kvalitetnim staklom, baš kao na "high end" pametnim telefonima.
Polo postaje primjetno šareniji i individualniji i to zahvaljujući velikom izboru novih boja karoserije (ukupno 14 boja laka) i dvanaest vrsta felgi (veličine od 14 do 18 cola, dijelom lakirano u kontrastnoj boji), instrumentne ploče u mnoštvu dekora i jedanaest različitih presvlaka sjedišta. Dalje mogućnosti individualiziranja novog Pola su potpuna LED svjetla naprijed, LED zadnja svjetla, Air Care Climatronic klima uređaj sa senzorom za vlažnost i sunce, kao i antialergijskim filterom, Wireless Charging za pametne telefone kao i pojačavanje signala, te "Sport Select" podvozje kao i jedan od najvećih panorama krovova u klasi.
Već za 2017. predviđeno je tržišno uvođenje u dosta dijelova Evrope. Pri tome će se sukcesivno uvoditi Euro-6-motori. Spektar snage na startu prodaje novog Pola počinje sa 65 KS i ide do 150 KS. Prvi put postoji Polo s pogonom na zemni plin - novorazvijeni 1.0 TGI isporučuje 90 KS. Osim toga, u izboru su četiri benzinca i dva dizela, koji su svi serijski opremljeni sa start-stop sistemom i modusom rekuperacije kinetičke energije. Uz motore koji su snažniji od 70 kW može se uz doplatu dobiti i mjenjač s dvostrukim kvačilom (DSG).