Osnivač i vlasnik švedske automobilske manufakture Christian von Koenigsegg otkrio je da će se njihov novi nedavno otkriven „lovački avion“ kupcima ponuditi u dvije verzije.
Standardni Jesko bit će opremljen s velikim zadnjim spojlerom, što će mu uz adekvatne gume, ravnu podnicu i namjenski optimiziranu aerodinamiku pomoći da nestvarnim brzinama uspješno prolazi kroz zavoje.
Druga verzija s kojom će Koenigsegg u dogledno vrijeme pokušati da na zatvorenoj ravnoj dionici javne ceste dohvati 500 km/h trebala bi se dopasti ljubiteljima brzinskih rekorda, a umjesto velikog zadnjeg spojlera dodatno snižen Jesko Absolut će na zadnjem dijelu karoserije imati par namjenskih "peraja“ koja će smanjiti otpor zraka i pomoći motoru da izgura Jesko do vrtoglavih i rekordnih 500 km/h.
Švedski karbonski dvosjed pokreće centralno smješten 5-litarski V8 biturbo motor koji posredstvom 9-stepenog automatskog mjenjača na zadnju osovinu šalje više od 1.600 konjskih snaga, a u Koenigseggu su nakon matematike i provedenih simulacija uvjereni da Bugattijev Chiron Super Sport 300+ neće još dugo biti na tronu u kategoriji najbržih automobila koji se (pored staze) mogu voziti i na javnim cestama.
Nije poznato šta o svemu misle u poznatoj američkoj kompaniji Hennessey u kojoj već duže vrijeme pripremaju slično zamišljen model Venom F5.